recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Udfald den sidste måneds tid på norlys antenne kan
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Udfald den sidste måneds tid på norlys antenne kan

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
kwh73 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-September-2011
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kwh73 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 timer 55 minutter siden kl. 22:00
Hej. Det skal du selvfølgelig aldrig acceptere. Det kan blive ved at forbavse mig hvor helt groteskt elendig deres kundeservice er. 

Hvordan de kan blive ved at fortælle folk at de ikke kender til problemet fra andre lige meget hvor mange der åbenbart kontakter dem, er helt utroligt. 

Ham fra norlys jeg snakkede med sidste tirsdag, han var flink nok og kunne jo godt se jeg havde undersøgt grundigt at problemerne ikke var mit antennesignal og han tilbød at sende 4 nye kort som jeg selvfølgelig ikke skulle betale for, og havde intet bud på hvad det ellers kunne være, men ville sende et enkelt kort først for at se om det var det der var problemet. Og det har jeg så ikke set skyggen af endnu hvis det overhovedet dukker op.

Men som ham den forrige skrev at han havde fået at vide at de var klar over problemet og det skulle være noget med modulerne, og han havde et sagsnummer man kunne henvise til. 

Du skal da i hvert fald aldrig nogensinde betale for et nyt kort, som sikkert heller ikke er problemet. Hvis man mister sit kort og har brug for et nyt koster det vist samtidig "kun" 250 eller mindre, så sådan en medarbejder burde simpelthen fyres for at prøve at hustle og misinformere deres kunder. 
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu