recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bruger du dba efter den katastrofale opdatering?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bruger du dba efter den katastrofale opdatering?

Besvar Besvar Side  <1 234
Afstemningsspørgsmål: Bruger du dba efter den katastrofale opdatering?
Svarmulighed Stemmer Afstemningsresultat
23 [62.16%]
14 [37.84%]
Du har ikke adgang til at deltage i denne afstemning

Forfatter
Besked
Muggi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-Marts-2023
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muggi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10 timer 44 minutter siden kl. 08:40
Hvad med at give ‘Gul og Gratis’ noget kredit igen. Det vil jeg selv gøre efter at DBA er blevet SÅ jammerlig…
Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Oktober-2013
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 357
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Claus P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10 timer 6 minutter siden kl. 09:18
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Noget der i hvert fald ikke fungerer godt efter opdateringen er anbefalingerne i appen. Jeg har kigget lidt på streaming-tingester (både til mig selv og i længere tid på udkig efter en til et familiemedlem) og forleden var de første 50 forslag Bluesound Node 2 (vist nok) i forskellige farver, vist nok alle fra forhandlere og ikke private, i øvrigt. Dét er jo ubrugeligt.

Der er en boks hvor forhandler/privat kan vælges fra og til under filtrering. Jeg har flere agenter opsat, og modtager aldrig annoncer fra forhandlere.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu