|
Udfald den sidste måneds tid på norlys antenne kan |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
kwh73 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-September-2011 Status: Offline Point: 26 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej. Det skal du selvfølgelig aldrig acceptere. Det kan blive ved at forbavse mig hvor helt groteskt elendig deres kundeservice er.
Hvordan de kan blive ved at fortælle folk at de ikke kender til problemet fra andre lige meget hvor mange der åbenbart kontakter dem, er helt utroligt. Ham fra norlys jeg snakkede med sidste tirsdag, han var flink nok og kunne jo godt se jeg havde undersøgt grundigt at problemerne ikke var mit antennesignal og han tilbød at sende 4 nye kort som jeg selvfølgelig ikke skulle betale for, og havde intet bud på hvad det ellers kunne være, men ville sende et enkelt kort først for at se om det var det der var problemet. Og det har jeg så ikke set skyggen af endnu hvis det overhovedet dukker op. Men som ham den forrige skrev at han havde fået at vide at de var klar over problemet og det skulle være noget med modulerne, og han havde et sagsnummer man kunne henvise til. Du skal da i hvert fald aldrig nogensinde betale for et nyt kort, som sikkert heller ikke er problemet. Hvis man mister sit kort og har brug for et nyt koster det vist samtidig "kun" 250 eller mindre, så sådan en medarbejder burde simpelthen fyres for at prøve at hustle og misinformere deres kunder.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |