recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bruger du dba efter den katastrofale opdatering?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bruger du dba efter den katastrofale opdatering?

Besvar Besvar Side  <1 234
Afstemningsspørgsmål: Bruger du dba efter den katastrofale opdatering?
Svarmulighed Stemmer Afstemningsresultat
24 [63.16%]
14 [36.84%]
Du har ikke adgang til at deltage i denne afstemning

Forfatter
Besked
Muggi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-Marts-2023
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muggi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: i går kl. 08:40
Hvad med at give ‘Gul og Gratis’ noget kredit igen. Det vil jeg selv gøre efter at DBA er blevet SÅ jammerlig…
Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Oktober-2013
Sted: Amager
Point: 357
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Claus P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: i går kl. 09:18
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Noget der i hvert fald ikke fungerer godt efter opdateringen er anbefalingerne i appen. Jeg har kigget lidt på streaming-tingester (både til mig selv og i længere tid på udkig efter en til et familiemedlem) og forleden var de første 50 forslag Bluesound Node 2 (vist nok) i forskellige farver, vist nok alle fra forhandlere og ikke private, i øvrigt. Dét er jo ubrugeligt.

Der er en boks hvor forhandler/privat kan vælges fra og til under filtrering. Jeg har flere agenter opsat, og modtager aldrig annoncer fra forhandlere.
Til top
MacNerd1965 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-August-2022
Sted: 2900 Hellerup
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MacNerd1965 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 2 timer 52 minutter siden kl. 15:20
DBA er fuldstændig ødelagt efter deres opdatering. 

1. Alle ens søgeagenter opdaterer først om natten. 

2. Der er alt for få kategorier - ALT for få.

3. Det er jo pænt arrogant at man skal skrive at man ikke kan sende varen via DBA. Jeg kan sagtens selv sende varen med DAO, GLS eller lignende.

4. Jeg gider ikke have en advarsel hver gang jeg skriver mit mobilnummer til sælger. Hvordan havde de forestillet sig at man skal kunne aftale et køb/salg?

5. Hvorfor tillader de stadigvæk ikke MitID godkendte profiler?

6. Og så 117 andre ting.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu