|
|
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | ||
Bimsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2004 Sted: Sverige Status: Offline Point: 511 |
![]() |
|
Jeg må vel bare vente på en officiel opdatering. Og så se på Vild med Dans iaften istedet for at streame en god film |
||
![]() |
||
kazz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() |
|
lånt fra synology forum ftp://ftp.synology.com/on-line/Version726/ til 207+ 106 107e 508 508 er http://rapidshare.com/files/154840807/s ... 8_0726.pat http://rejected.se/files.php?dir=ds207plus hurtig Redigeret af kazz - 17-Oktober-2008 kl. 16:51 |
||
![]() |
||
Per Korshøj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 603 |
![]() |
|
Fint kazz, kunne bare ikke lige fnde en til 106 j (sådan offcielt ihvertfald) |
||
Per Korshøj
|
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7186 |
![]() |
|
så er vi ved at opdatere
![]() |
||
![]() |
||
birddog ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
![]() |
|
Kunne være man skulle få sin boks opdateret nu så :)
|
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7186 |
![]() |
|
kører som den skal efter synology'en også blev opdateret
|
||
![]() |
||
Vinther ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 248 |
![]() |
|
Er der nogen som kunne teste "SingStar"... Mit spil bliver ved med, at selv justere volumen af mikrofonerne... Og selvom jeg synger fantastisk, kunne man godt ønske, at man selv kunne styrer hvor højt man skal lyde i højttalerne...
![]() ![]() |
||
![]() |
||
Bornholmeren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() |
|
Og "recovery" funktion:
http://www.ps3fanboy.com/2008/10/18/firmware-2-50-adds-hidde n-recovery-menu/ Hvis den af en eller anden grund skulle "bricke" eller lign. Bare til info. |
||
PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,
|
||
![]() |
||
mattias.dk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-April-2006 Status: Offline Point: 63 |
![]() |
|
Jeg har lige opdateret til 0722 på min 207+, men min PS3 kan stadig ikke se
nogle filer Har prøvet at reindeksere min Disk Station Nogle andre? |
||
![]() |
||
kazz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() |
|
Du skal opdatere til 0726. Den har jeg linket til længere oppe tråden |
||
![]() |
||
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() |
|
0726 firmware kan findes her Bemærk det er en uofficiel firmware (use at your own risk!) Gennemtestet version først i næste uge. Redigeret af KissmeTiger - 22-Oktober-2008 kl. 19:44 |
||
Panta rei
|
||
![]() |
||
broeman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
![]() |
|
Hvis man vil vide lidt om chroma upsampling, så har der været et interview på thesixthaxis.com:
SCE (Takase) on Chroma Up-sampling: Even up to now we have been doing 4:2:0-to-4:2:2 up-sampling. But we introduced features to produce an even higher quality output this time. While this will of course have some effect on HD picture quality, since HD by nature is higher quality, it will not be that noticeable. For SD, however, you will clearly see the effects of the improved picture quality. Q: Specifically what kind of algorithm processing is being carried out? A (Takase): When converting from 4:2:0 to 4:2:2, we carry out a kind of chroma upsampling processing that adjusts to movement in the footage. A special method unique to the PS3 is used to process the video. However, please allow me to keep the technical specifics of this undisclosed. Q: Why can’t Blu-Ray discs recorded with the BDMV format use the chroma upsampling function? A (Takase): If this is requested by customers we will consider supporting it, but as always, we do not intend to implement features as console functions if users cannot experience any benefits from those features. |
||
Samsung LE40M86BDX
Onkyo TX-SR606, Jamo Elegance 08, Harbosound HP109 Sony Playstation 3/40, 250GB Triax HD409VA (m/Boxer) XMBCUbuntu HTPC |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |