recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 spil hos axelmusic
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 spil hos axelmusic

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
nybym Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 720
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2008 kl. 19:15
nu har jeg fået det sidste spil.. har kun positivt at sige om GAME365..
Panasonic 42PX80
Panasonic DMP-BD100
Samsung SMT-H3126
Integra DTR-50.2

Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2008 kl. 10:23

Jeg har osse kun gode oplevelser med game365.

Jeg glemte Mirrors Edge og Hawx foer. Og naturligvis Farcry, men ligger udgivelsen fast paa den?

Det er satans at alle kommer paa en gang. Ikke kun pga. pengene, men man kan jo ikke naa at spille det hele! Men saa har man spil til det naeste aars tid

BORING!
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2008 kl. 22:09

Ja der kommer så mange spil så det er svært at bestemme sig for hvilke man skal købe

Jeg vil helt sikkert have Fifa 09, og farcry 2. men har mange andre i kikkerten.

Mirror's edge ser også rigtigt godt ud, fall out 3 skal jeg også ha på et eller andet tidspunkt, så er der COD 5, måske endda det bye NFS selvom jeg normalt ikke bryder mig om arcade racers, så ser det ud som om de går tilbage i stilen ala most wanted / underground, så måske er det meget fedt. og en masse andre spil.

Jeg har prøvet LBP og det er ikke lige mig. Men det er helt sikkert et kvalitets spil hele vejen igennem, bare selve gamplayet der ikke tiltaler mig.

EDIT !

Glemte det næsten, men farcry 2 står til release 24/10.

Redigeret af Klondike - 23-September-2008 kl. 22:10
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2008 kl. 12:12

Jeg kom i tanker om at der er jo altid tricket med at købe to billige spil på nettet og udnytte butikkernes "byt to spil og køb LBP til 9KR" tilbud!!

Jeg har f.eks. 3 spil jeg skal bytte, hvilket betyder at jeg "får" LBP og Fifa 09 for knap 200DKK (skal jo ud at købe det 4.spil).

BORING!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2008 kl. 12:42
hmm ja det lyder da godt nok ok. Gad vide om de virkelig tager alle spil i bytte undtagen Motorstorm og ROF. Så tror jeg da nok jeg skal se at få bestilt nogle skod spil. hvis jeg kan få det for 9 Kr.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2008 kl. 13:21

Det gør de. Jeg har før lavet "tricket". Det er ikke nogen problem, når det klart er udtrykt hvilke de ikke tager. Du kan evt. spørge først. Hvis der f.eks. står "visse titler er undtaget" så SKAL du naturligvis spørge.

Coolshop har nogle titler fra ca. 119-149DKK. Du kan også bestille noget, som du kan give lidt mere for og spille lidt, inden f.eks. LBP udkommer.

Man kan gøre det igen og igen, når der som regel er sådanne tilbud på de store udgivelser. Håber ikke at de læser med her, cheferne hos EB og GAME.

BORING!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2008 kl. 14:01
Hehe
Til top

Besvar Besvar Side  <123