|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
hvis man alligevel kan leve med 80 Gb uden at skifte ville jeg da mene man også kan med en 40 GB Den paastand er jo lidt ude i hampen. Der er jo 50% mere. Dvs. nu naar spillene skal bruge 5-6GB paa HDD kan du derfor have dobbelt saa mange spil paa en 80GB foer du skal skifte Ligegyldig diskussion egentlig. Man tager hvad man synes passer en. 40GB er IMO for lidt, isaer naar du traekker systemet fra, saa er der vel kun 30GB tilbage. Det er ikke mange demoer og spil foer du skal slette. Og ja HDD er billige nu, men ikke for alle naar de lige har brugt 3000. Saa vil de maaske heller bruge pengene paa et spil Jeg ville dog vente en maande og saa faa en 80GB- hvis jeg skulle koebe nu. |
|
BORING! |
|
![]() |
|
jrued ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2008 Sted: Kbh K, Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
Ja enig, nok en ligegyldig diskussion, men det det jeg mener. 40 GB har du til ti spil og 80 har du til 20 groft sagt. Selv om man går ud og køber en 40 GB nu vil jeg stadig mene der går lang tid til man har brugt alle 40 GB fra person til person self. så hvis man ikke kan vente med at få en PS3 kan jeg ikke se nogen grund til at vente til 80 Gb da man ikke får mere maskine får pengene, kun plads. så om man bruger 900 på ny hdd om 1 eller 2-3 år er sgu for mig det samme. har snart haft min 40 Gb 1 år og har stadig 17 GB tilbage. Jeg har heller ikke trængen til at gemme demo jeg ikke synes var fede, eller trailers hvis jeg var SONY ville jeg sgu nok smide en 250 Gb i og så tage lidt mere for den! |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Er det ikke bare at smide en 250 GB 2.5" SATA disk i? Pris < 500 kr. Den gamle 40 GB smider man i et USB kabinet til 100 kr. og bruger den til backup af data på PC, eller hvis man lige skal have et par filer med over til vennerne..
|
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Nogen som kender status på Playstation 3 40 GB? Den er stort set udsolgt overalt, mem den nye med 80 GB skulle lande i butikkerne i slutningen af August.. Tror Sku jeg venter på den.. |
|
![]() |
|
frimann85 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2007 Status: Offline Point: 168 |
![]() |
Ellers køb en brugt på dba..?
|
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Jeg er ikke så meget for at købe en brugt PS3.. Specielt når prisen ikke er speciel billig, i forhold til at købe en ny.
|
|
![]() |
|
mfhj ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Ser ud som om den kommer 27/8: (hvert fald i UK) http://hmv.com/hmvweb/displayProductDetails.do?ctx=280;-1;-1 ;-1&sku=841449 |
|
![]() |
|
Tirzah ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Den kommer også til Danmark d. 27/8
http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?cPath=139_14 3&products_id=55906 Den kommer til at koste 3800 kr. for 80 GB versionen Ps. Jeg er ny og kan ikke få linket til at virke |
|
![]() |
|
kylle_one ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Maj-2008 Status: Offline Point: 169 |
![]() |
Det er dyrt sammenlignet med 40'eren til 2800 kr
Redigeret af kylle_one - 07-August-2008 kl. 12:31 |
|
![]() |
|
jrued ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2008 Sted: Kbh K, Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
ja ouha 1000 kr for 40 Gb ekstra det holder ikke helt. den falder nok ret hurtigt i pris! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |