|
Problemer med lyd fra DR3 på Humax BXR-HD2 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
ThomasP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 472 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
OK, men er det meningen, at man skal skifte fra Multikanal til Stereo på boksen, hver gang man vil se DR3 med lyd? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Nej det er ikke meningen. Min står fast på multichannel lyd, og sender surround når udsendelsen har det, og stereo når udsendelsen har det. Men både under surround og stereo, står der DTS i displayet på reciever.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det kan jeg ikke forstille mig det er, der må være en fejl et sted, som andre skriver virker det fint hos dem, når det ikke gør hos dig, så kan det næsten kun tydes som en fejl ved modtageren. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
ThomasP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 472 |
Tak for svarene. Jeg var i tvivl om, at det måske havde noget med DR´s signal at gøre.
Nu tager jeg boksen med ud til Elgiganten ved lejlighed og prøver at få den ombyttet. Tak for hjælpen! |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Hvis der er garanti på den, så får du den enten sendt til rep. eller får den ombyttet. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Ja eller en bug i softwaren. |
|
![]() |
|
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1396 |
Mærkeligt at den viser DTS ? - troede ikke der fandtes Humax-bokse, der transcoder HE-AAC til DTS - dem jeg kender transcoder udelukkende til DD .
Min gamle Sagem boks transcoder til DTS.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |