|
kaos hos power / dårlig oplevelse råd |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2368 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Interessant så uheldige folk er. Jeg har haft 12 handler i Power de sidste 12 måneder. 9 af dem var click and collect og alle varerene var på lager og klar da jeg hentede dem. Artiklen du linker til er over 5 år gammel. Om den stadig holder, ved jeg ikke. Jeg har dog ikke oplevet den slags. Tværtimod bliver jeg ofte tilbudt en bedre pris end prisskiltet fortæller.
Redigeret af kaizer - 6 timer 14 minutter siden kl. 16:26 |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8663 |
POWERs Click & Collect funktion sender efter ca. 30 minutter bare en automatisk besked ud om, at varen er klar til afhentning uden at det enkelte varehus har verificeret det.
Flere gange har jeg været ude for, at de slet ikke har været på lageret og finde varen frem endnu, når jeg dukkede op. |
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2368 |
Hvordan ved den enkelte Power forretning så at varen ønskes udleveret?! Mine varer har altid stået klar på hylderne når jeg henter det. Nogle gange så snart jeg har fået besked fra dem. Måske er det jeres lokale Power butikker der er noget galt med…
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |