|
Hvilket logo er bedst? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Prasmus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 538 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg troede også det nye logo var en reklame for danske spil eller lignende.
Fint nok med et nyt logo, men netop det valgte er i mine øjne helt misvisende - med mindre recordere.dk skal være langt mere rettet mod spil i fremtiden. Piphans får min stemme! PS: Jeg kan ikke se terningerne er skæve som nogen mener, men jeg fatter ikke lyssætningen (lys/skygger) - ud over det er de flotte nok, bare ikke som logo til recordere.dk |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Kan ikke stemme da jeg ikke kan se piphans logoet, men jeg vil give folk ret i at terningerne ikke hører hjemme på recordere. - Jeg synes stadig et stiliseret Recordere.dk ville være kønnere. Det vil også kunne se meget bedre ud sammen med det normale design. Skal overveje at komme med et eventuelt forslag. :-) - måske endda lave en lille konkurrence ud af det?
|
|
![]() |
|
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Fuglen har IMO altid været meget lidt køn og malplaceret ift. denne portals overordnede emne.
Så absolut fint, at den er skiftet ud til noget mere passende og tidsvarende.
![]() |
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Find indlæg af Cyberguyen. I bunden af hans indlæg er der det gamle logo med Piphans vs de nye terninger. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |