|
Elgiganten mig i røven |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Det var det også, kan se på deres web store at de er sat op igen nu |
|||
![]() |
|||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
||
Kunne også forstå på den medarbejder jeg snakkede med hos giganten i Herning at de ikke prioterer deres film afdeling særligt højt da de alligevel er ved at udfase den
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Ja den koster 149 for BD og 129 for DVD fra i morgen |
|||
![]() |
|||
Male80 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Maj-2014 Status: Offline Point: 104 |
||
Rolig nu - Virker som en overdreven reaktion.
|
|||
![]() |
|||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
||
Jeg bestilte mit eksemplar i sidste uge, men da det stadig ikke var ankommet i går kørte jeg ud i butikken i Glostrup, hvor de havde mindst 100 stående. Så må jeg bytte den anden hvis den engang kommer med posten.
|
|||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|||
![]() |
|||
janbau ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Horsens Status: Offline Point: 360 |
||
Jeg har handlet meget i Elgiganten og er som sådan tilfreds da deres priser tit er i bund og det er kun derfor jeg køber , deres rådgivning giver jeg ikke meget for da jeg selv mener jeg mange gange ved mere end dem så jeg har bestemt mig inden jeg køber. Mit sidste køb af større ting oplevede jeg dog som en mindre katastrofe hade købt en 7,2 kanals AV receiver på Weekend tilbud på Collect@Store men jeg skulle helt til Esbjerg og hente. Da jeg skulle hente kunne de ikke finde den men sagde den stod klar til mig inde i butikken. Men det vidste sig at det gjorde den ikke så Nu blev jeg sur. Jeg havde kørt fra Horsens så hvad gjorde vi nu de havde dog en demo i udstillingen så den var jeg villig til at få. Men det viste sig at der manglede en Kasse til den og de brugte langt tid til at finde tilbehør til den. Jeg ville også have et vide hvor længe den havde stået i udstilling ? men det kunne den unge mand ikke svare på så han fik fat på chefen og han sagde den lige var blevet sat op i sidste uge. Jeg forklarede ham min utilfreds over at jeg skulle køre så langt og ikke kunne få det med hjem som jeg havde købt og da jeg ville have kassen med da den er rart at have når jeg senere vil sælge. Så jeg forlagte et prisnedslag men det var han ikke villig til at give da prisen i forvejen var i bund men jeg fik så nogle Bluray film med.
Redigeret af janbau - 23-April-2016 kl. 11:26 |
|||
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled Marantz 6010 Av 9,2 Atmos Cambridge Azur 651 W Effekt Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup Aktiv Sub 4 K Blu-ray |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |