|
Apple TV 4K buffer ofte |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12371 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Visdomstænder?!
|
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4280 |
Autocorrect - viaplay mv. skulle der have stået
|
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
Jeg har døjet med lignende problemer, efter fiber installation, med ny router og MESH noder fra Yousee. Har endda fået ombyttet hovedrouter/modem, og alt virkede perfekt en måneds tid. Men udfald startede så igen, og jeg brugte igen tid på genstarter og kundeservice. Mine Apple TV døjede tit med dårligt eller manglende wifi, mange kortvarige wifi udfald på alle enheder, hvor router genstart eller reset hjalp i kort tid. Jeg kunne intet sted i huset komme over 120 Mbps på mit wifi, undtagelsen var 0.5 m fra hovedrouter i stuen, med kabel dog en stabil hastighed på 945 Mbps begge veje, ud af 1000/1000 hastighed. Noden længst væk mistede også pusten i tide og utide, på trods af softwarens oplysning om perfekt installation. Jeg gad ikke længere den ustabilitet på wifi, og tog beslutningen om, at kable MESH noderne. Jeg havde dog tekniker tid, med hjælp over telefonen til fejlretning. Kabel var alligevel i tidernes morgen trukket til alrum til en switch med fordeling til værelser. Så noden i alrum fik kabel fra switchen, en ny switch indkøbt til hjemmekontoret, så arbejdsplads og node kunne kables. Og halløj en fest, nu ligger wifi på +930 Mbps begge veje på alle WiFi enheder. Teknikeren ringede, og kunne se mine tiltag, og sagde ganske kort "bedste løsning". Men oplyste dog også, at ved tjek i log en uge tilbage, at der var perioder med ekstrem støj, som i noget som -88 dB signal. Lige netop den dato og tidsrum, kunne henføres til vores ladestander, men forklarede ikke alle andre udfald på alle tider i døgnet. Men er nu helt tilfreds med, at WIFI er stabilt med meget høje hastigheder og ingen udfald.
Redigeret af JeTex - 8 timer 60 minutter siden kl. 13:29 |
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4280 |
Kører med et Deco m5 setup
Overvejer dog kraftigt at skifte det ud med et ubiquiti system og starte hele husets opsætning forfra Indtil jeg tager mig sammen, vil jeg dog prøve at ændre opstillingen i hjemmet og sætte mere kabel i spil
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |