|
Udfald den sidste måneds tid på norlys antenne kan |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |
Usukjelds ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2014 Status: Online Point: 51 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kunne ikke se nogen fejl på mit tv i aftes. Hvordan ser det ud for jer andre? Har I stadig fejlen?
Redigeret af Usukjelds - 29-April-2025 kl. 09:33 |
|
Panasonic 55EZ950
Marantz NR1508 Scandyna 5.1 setup |
|
![]() |
|
kwh73 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-September-2011 Status: Offline Point: 31 |
Jeg tænker om de overhovedet har løst fejlen endnu, for jeg har bemærket de seneste dage at når man skifter kanal mellem betalingskanalerne, så kommer billedet hurtigt frem, så jeg tænkte om kanalerne er gratis for tiden, så jeg har lige prøvet at tage kort og modul ud, og ganske rigtigt er alle kanalerne gratis. Er det noget andre kan bekræfte? Man kan jo næsten kun tænke en sammenhæng mellem udfaldene hvor de måske så bare har åbnet op for betalingskanalerne fordi de måske ikke har løst problemet endnu hvilket så selvfølgelig er godt nok frem for udfald
|
|
![]() |
|
Valgren ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-April-2025 Sted: Bornholm Status: Online Point: 13 |
Hej Har lige prøvet at starte et af mine tv og så trække kort og modul ud, og kanalen kører ufortrødent videre ☺️ Så ja, virker som de har frigivet de kodede kanaler p.t. Så må vi se hvor længe det kører 🤷
|
|
L. Valgren
Tv via DVB-T2 Chromecast v.2 Google TV Streamer |
|
![]() |
|
Samsung_M ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2007 Sted: Randers Status: Offline Point: 297 |
Ha! Jeg har gjort præcis samme erfaring. Amatører
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |