recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Udfald den sidste måneds tid på norlys antenne kan
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Udfald den sidste måneds tid på norlys antenne kan

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
Usukjelds Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Juni-2014
Status: Offline
Point: 51
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Usukjelds Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2025 kl. 09:32
Kunne ikke se nogen fejl på mit tv i aftes. Hvordan ser det ud for jer andre? Har I stadig fejlen?

Redigeret af Usukjelds - 29-April-2025 kl. 09:33
Panasonic 55EZ950
Marantz NR1508
Scandyna 5.1 setup
Til top
kwh73 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-September-2011
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kwh73 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 8 timer 42 minutter siden kl. 16:17
Jeg tænker om de overhovedet har løst fejlen endnu, for jeg har bemærket de seneste dage at når man skifter kanal mellem betalingskanalerne, så kommer billedet hurtigt frem, så jeg tænkte om kanalerne er gratis for tiden, så jeg har lige prøvet at tage kort og modul ud, og ganske rigtigt er alle kanalerne gratis. Er det noget andre kan bekræfte? Man kan jo næsten kun tænke en sammenhæng mellem udfaldene hvor de måske så bare har åbnet op for betalingskanalerne fordi de måske ikke har løst problemet endnu hvilket så selvfølgelig er godt nok frem for udfald 
Til top
Valgren Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-April-2025
Sted: Bornholm
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Valgren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 8 timer 32 minutter siden kl. 16:27
Hej
Har lige prøvet at starte et af mine tv og så trække kort og modul ud, og kanalen kører ufortrødent videre ☺️ Så ja, virker som de har frigivet de kodede kanaler p.t. 
Så må vi se hvor længe det kører 🤷
L. Valgren
Tv via DVB-T2
Chromecast v.2
Google TV Streamer
Til top
Samsung_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Januar-2007
Sted: Randers
Point: 297
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Samsung_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 8 timer 17 minutter siden kl. 16:42
Ha! Jeg har gjort præcis samme erfaring. Amatører
Til top

Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu