|
Hjælp til wifi i hus |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
askernedefragrillen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-August-2015 Sted: Måløv Status: Offline Point: 165 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Man har vel altid et loft. ;-) Men nu behøver de jo ikke fysisk sidde i loftet. Min den ene ligger i et skab tæt ved routeren. Den anden på væggen i stuen. Men ja, der skal trækkes kabler til dem. Er det no go, så er en MESH løsning det eneste rigtige. Igen vil jeg anbefale Ubiquity, deres AmpliHD løsningen er ret lækker. Men prisen er også en anden. |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
tja det siger manden jo så selv han ikke har hvis du læste hans indlæg.
|
|
![]() |
|
MrVolbeater ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Oktober-2009 Status: Offline Point: 125 |
Er kommet dertil i min overvejelse/beslutning, at jeg nok har set mig noget lun på nogle løsninger der har med mesh at gøre.
Og hvad det angår er dem der er i mine overvejelser google wifi, amplifi hd og tp-link deco. Som jeg har forstået det, er der ved google wifi mulighed for både at gøre brug af mesh, men også at kable de tre enheder sammen (hvis jeg skulle vælge det på et tidspunkt ude i fremtiden) Men bortset fra det, er der så den store forskel på de tre forskellige produkter? |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
forskellen ligger primært i brugerfladerne. - dem må du så selv kigge dig frem til på youtube. - fra klienternes brug vil du ikke kunne opleve nogen forskel. 802.11ac er jo altså bare det og ikke meget andet. Så spørgsmålet er om du har nogle obskure krav til dit netværk og hvorledes du har det med user interfaces.
|
|
![]() |
|
askernedefragrillen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-August-2015 Sted: Måløv Status: Offline Point: 165 |
Det var bare et forsøg på en joke. Alle har et loft, men måske ikke et loftrum. Kabelføring kan laves ret pænt - også på et loft. Men nuvel, manden har valgt mesh, så den diskussion behøver vi heldigvis ikke gå ind i.
![]() |
|
![]() |
|
MrVolbeater ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Oktober-2009 Status: Offline Point: 125 |
Jeg har ingen obskure krav til mit netværk udover at det skal virke ![]() Interface interesser mig heller ikke så meget, for når det er sat op of virker, kender jeg mig selv godt nok til at vide, at så kigger jeg ikke ret meget mere på indstillinger og apps. Men nu er det jo tre systemer hvor det ene koster mere end det andet. Så tænker jeg, at der da må være en eller anden forskel udover design? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |