|
WiFi router med flere lan porte |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |||
SilverLine ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Ja default er 80 og 443. Det har altid virket for mig på gamle router. Jeg må kigger på det igen 😃 på Lan siden virker det fint nok.
|
|||
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
|
|||
![]() |
|||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
||
Netop fordi det virker på LAN siden, så ved du at det er din port forward det er galt med
![]() |
|||
![]() |
|||
JackD84 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2014 Sted: Jylland Status: Offline Point: 755 |
||
Ja, det er ærgerligt du ikke har trukket kabler, til vægdåser. Selv har jeg en Ubiquiti Edge Poe Router, med en Ubiquit,, UAPi AC Pro, har lige bestilt en mere. Alt er trukket i cat6 SFTP. Jeg har en D-Link DES 1210-52 48 port switch, hvor alt er forbundet. Jeg er meget overrasket, over hvor meget, en god stabil, hurtig router har at sige. Hvilken router har du? |
|||
![]() |
|||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
||
En USG router.
|
|||
![]() |
|||
JackD84 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2014 Sted: Jylland Status: Offline Point: 755 |
||
Ja, det er stort set den samme router præstationsmæksigt.
|
|||
![]() |
|||
skandshus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-November-2010 Status: Offline Point: 262 |
||
Hvis du ÅBNER kasserne, så vil du se der er HELT det samme indeni :)
|
|||
![]() |
|||
TBK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2014 Status: Offline Point: 245 |
||
Øhh det passer ikke helt:
![]() ![]() De køre heller ikke samme software setup. USG'en har UniFi Controller agent softwaren med i pakken, som gør at den kan konfigureres af UniFi Controlleren. Tror du mener USG og EdgeRouter har same PCB, og ikke EdgeRouter PoE. Redigeret af TBK - 30-September-2017 kl. 20:26 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |