|
|
Besvar ![]() |
Side <1 789 |
Forfatter | |
friediger ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 557 |
![]() |
Så har jeg bestilt Qnap ts-209 og 2* 500 gb hitachi harddiske. Derudover har jeg lige modtaget min squeezebox idag. Det bliver spændende om en edb-rookie som jeg kan få det op og kører!
|
|
![]() |
|
AndyK ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2006 Status: Offline Point: 324 |
![]() |
Jeg har læst en held del om problemer med slimserver på QNAP - både en væsentlig mere besværlig installation, features der forsvinder samt en hel del bugs, der øjensynligt har noget at gøre med at slimserveren oprindeligt er skrevet til en anden linux distribution end den, som QNAPs OS er bygget på. Derfor regner jeg med at anskaffe en Synology i stedet. Her ser installationen noget nemmere ud, og jeg har ikke læst om de samme problemer. |
|
![]() |
|
dreamstream ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 288 |
![]() |
Nå. Det var da ellers nye toner. Det er noget helt andet jeg får ud af at læse på slimserver forum. Jeg læser det som synology der er problemer med og QNAP der er smertefri. Jaja sådan er vi nu så forskellige og vi må alle sammen gøre det som vi føler er rigtigst for os. Personligt vil jeg for intet i verdenen bytte min QNAP for en synology, men igen sådan er vi så forskellige |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 789 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |