|
Hjælp til Samsung UE46F8005. |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
mikzki ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 101 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja - det er vi enige om. Jeg har både været igennem en chat session med Samsung, og senere på mail, og jeg er ikke kommet videre. Jeg har også selv forsøgt anden vejs via. e-manualen, men der kunne jeg heller ikke "få lov" til at ændre kanalnummer??
![]() |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Ja,
![]() |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10519 |
Nu er dit TV jo en E model. Måske er det anderledes på F modellen. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Ja, det kan så være det, men Support skriver jo at det kan gøres, og på selv samme måde som jeg gjorde.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
MATRIX ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-November-2008 Status: Offline Point: 265 |
Hej
Kan klart anbefale at bruge det pc program til at få "styr" på kanalerne. Der findes en export kanalliste til usb i menuen og ved siden af findes en import. Du installer programmet på din pc, pejer på din exportfil fra USB og trækker og slipper dine kanaler i den rækkefølge du vil have det. gemmer filen på usb igen(overskirver den gamle) Herefter laver du en import af kanalerne vi ovenstående omtalte menu. Det virker perfekt og er super hurtigt. God fornøjelse. Ps. har selv brugt det på min 55F8005 |
|
![]() |
|
mikzki ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 101 |
Det må jeg prøve så... Tak for input
![]() |
|
![]() |
|
@MATRIX
Jeg har fundet en masse steder at downloade "Samsung Pc Editor", men det er åbenbart forskellige versioner, og ikke alle understøtter F modeller? Jeg kunne godt bruge et link, til præcis hvilken version du har, som virkede til din UE55F8005 ![]() Mvh Mikkel |
|
![]() |
|
Homer42 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2013 Status: Offline Point: 1 |
For at ændre kanalnummer skal du aktivere Rediger kanalnummer under menupunktet Udsendelse
|
|
![]() |
|
Halløj igen.
Jeg har lige et par ekstra ting, som jeg savner hjælp til. 1. Ændre opstartsbillede fra "TV Nu" til "normalt tv-billede" Når jeg tænder tv'et, starter den op i Smart Hub, TV Nu. Jeg vil gerne ændre dette, så den starter op i "normal tv tilstand" på sidst sete kanal. 2. Tilføje nye apps. Kan man godt tilføje nye apps, som man f.eks. kender det fra andre Andriod enheder via. Google Play? 3. Skifte lagerenhed/ekstern harddisk Jeg har en 500GB ekstern harddisk, som jeg optager på. Jeg kan forstå, at optagelserne kun kan benyttes på mit TV, og at man f.eks ikke kan flytte harddisken til et andet tv, eller en computer, og se optagelserne. Men hvad så, når harddisken er fyldt, og jeg skal have en ny. Jeg vil jo gerne stadig kunne se mine gamle optagelser. Kan man så bare købe en ny harddisk, og have begge to monteret samtidigt? Og hvad så hvis jeg fjerner den gamle fyldte harddisk. Kan man så montere den igen, og så virker den som før med alle de gamle optagelser? Ham sælgerne i Elgiganten fortalte mig, at når jeg først havde taget den i brug til tv'et, så "tilhørte" den tv'et og kan aldrig bruges til andet efterfølgende? Er det sandt? På forhånd tak. Mikkel
![]() |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10519 |
Du kan købe lige så mange harddiske du vil og bruge dem på TVet. Jeg ved dog ikke om der kan være mere end én tilsluttet ad gangen. Der sker ikke noget ved at fjerne harddisken fra TVet. Den kan sagtens tilsluttes igen og du kan se dine tidligere optagelser. Harddisken kan også slettes og bruges til et andet TV, en PC etc.
Hvis den samme harddisk ønskes brugt til både TV og PC kan du opdele den i partitioner, hvor du med PCen formaterer den partition der skal bruges på PCen, og med TVet formaterer den partition der skal bruges i TVet.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Anyone der kan hjælpe mig med ovenstående? ![]() |
|
![]() |
|
Tvixen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Februar-2008 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 53 |
(Aller først . Opdater dit TV software). Gik ind i menu under smart features og deaktiverede funktionen. Det tager 10 sek. Det er også her du disabler voice og motion recognition :) Nej du kan ikke bruge andre apps på dit tv en dem samsung lægger ud til download. Til gengæld kan du hente til din android eller iphone ...Der er massere af "remoter" mm.
|
|
Samsung: UE46D6205/ Marantz: 1501/ Dennon: POA4400/ Scandyna: MiniPod+MicroPod
HarboSub: SUB10/Sony: RDR HXD870 + PS3/ NAS: Qnap 239 TurboNAS 2Tb + WD Live IHC Wireless/ HTC Desire/ Iphone4, Ipad2 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |