recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken maskine viser udsendelsens titel?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilken maskine viser udsendelsens titel?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
1000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Maj-2004
Status: Offline
Point: 159
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilken maskine viser udsendelsens titel?
    Sendt: 04-Marts-2006 kl. 08:02
Hej, jeg er på udkig efter en DVDrecorder med indbygget harddisk, men er der nogen der automatisk skriver titlen på den udsendelse man optager fra TV, så man ikek selv skal skrive titlen (filmens navn etc.)bagefter? Helst Philips, men andre mærker også.
På forhånd mange tak
Mvh
1000
Til top
dvd-dyr Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-August-2004
Sted: Denmark
Point: 126
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2006 kl. 08:53
Min Panasonic DMR-EH52 gemmer titlen automatisk. Den gemmer ca. 20 tegn. Nogle gange kan den dog ikke finde ud af det, og så er titlen blank. En smart feature er, at man kan gemme titler, man bruger ofte, på en liste, så man kan spare noget tastearbejde.

/Kjeld
Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-September-2005
Point: 1191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2006 kl. 10:00
Det kan min 710.Der er bl.a.en 720 på trapperne , regner da med den også kan.
MVH Frank Pedersen

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2006 kl. 10:09

Mon ikke at de fleste kan gøre det, i alt fald når det derjer sig om optagelse fra den interne Tuner, hvordan det vil stille sig når der optages fra f.eks en DTT modtager er så noget andet. Dog kan min Pana godt gøre det når der optages fra Selector.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Henrik Pedersen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-November-2005
Point: 173
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2006 kl. 21:33

DV-Dyr skrev:

"Min Panasonic DMR-EH52 gemmer titlen automatisk. Den gemmer ca. 20 tegn. Nogle gange kan den dog ikke finde ud af det, og så er titlen blank. En smart feature er, at man kan gemme titler, man bruger ofte, på en liste, så man kan spare noget tastearbejde"

Det gælder også panasonic EH60. Jeg har også haft en Sony HX1010 i en 10 dages tid og den havde ved flere optagelser svært ved at finde titlerne, hvilket der også har været skrevet om i andre tråde her på site'et. Det har jeg endnu ikke haft problemer med på Pana'en (har dog kun haft den i 4 dage indtil videre).

/Henrik

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu