|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||||
Lygtemanden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2007 Status: Offline Point: 245 |
![]() Sendt: 23-Marts-2008 kl. 18:34 |
|||||
Hej gutter jeg sidder og tænker på at købe nogle dvd'er i england og så kom jeg til at tænke på om jeg bare kan afspille dem i min dvd afspiller det er en panasonic dvd s-100 kan det blive et problem? på forhånd tak for hjælpen |
||||||
![]() |
||||||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|||||
Nej. UK er R2 ligesom Danmark. Du skal ikke regne med at der er danske undertekster på mere end max halvdelen af de DVDer som du køber i UK (hvis det er et issue for dig).
|
||||||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||||||
![]() |
||||||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|||||
Nej, det vil selvfølgelig ikke give problemer, da DVDer derfra jo også er R2 som den øvrige del af Europa samt Egypten, Sydafrika og Japan. |
||||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||||||
![]() |
||||||
Lygtemanden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2007 Status: Offline Point: 245 |
![]() |
|||||
jeg synes bare det er vildt at der er sådan en pris forskel
|
||||||
![]() |
||||||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|||||
Mangel på konkurrence i Danmark (i distributionsleddet). Hvorfor tror du at FDV (Foreningen til Dårligere Video) kæmper så hårdt for deres "lokale" marked, blandt andet med retssager mod CD-Wow -- og Laserdisken gennem snart 20 år? Jeg køber kun DVDere i Danmark når de sælges for 50 kr. eller lavere. Redigeret af JesperLund - 23-Marts-2008 kl. 19:33 |
||||||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||||||
![]() |
||||||
![]() |
|||||
nu spørger jeg lige dumt her
priority express er det den den dyreste måde?
Jesper lund jeg har det på samme måde vil ikke gi så mange penge for en film når det et par måneder senere koster en 50 kr |
||||||
![]() |
||||||
![]() |
|||||
Hvilken butik? Der står forhåbentlig priser for hvad shipping til DK koster?
|
||||||
|
||||||
![]() |
||||||
![]() |
|||||
det er amazon.co.uk det er luftpost der er billigst :) 40 kr for at få sendt 8 film er da ikke galt?
|
||||||
![]() |
||||||
Lone ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 164 |
![]() |
|||||
Prøv evt http://www.play.com/. De sender gratis og har et ret godt udvalg, også mange til rigtig rimelig pris. Vær opmærksom på, at de sender fra øen Jersey, som er udenfor EU. Du kan for større forsendelser risikere at skulle betale dansk moms, told etc, hvis pakken bliver toldbehandlet i DK
|
||||||
TV: stort..
PC: 1 stor & 1 lille Lyd: Denon/DALI DVD-HDD: Pioneer Kamera: Nikon + VR 18-200 (cool) Bil: Chevrolet Togkort: Ja da :) WWW: skal opdateres Whisky: Talisker & Oban |
||||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |