recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - The new Ipad og lokalitetstjenester
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

The new Ipad og lokalitetstjenester

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
S-Andersen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Januar-2012
Sted: København
Status: Offline
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér S-Andersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2012 kl. 18:50
Oprindeligt skrevet af Beanie Beanie skrev:

iPad 2 wifi only(som jeg også sidder med her) kan nu godt finde sin placering, det går bare langsommere da det udelukkende virker over det kendte og forbundne wifi. Derfor virker Find my iPad også på disse enheder (sålænge der er net).

Den finder ikke sin egen position, men adressen der er tilknyttet IP-adressen. En iPad Wifi only er kan ikke angive placering uden internetforbindelse.
Til top
huntiedk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2006
Sted: København Ø, DK
Point: 725
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér huntiedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2012 kl. 19:31
Hæ - der kan man bare se ;)
Øst, vest, ::1 bedst
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1600
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2012 kl. 19:41
Det interessante er så, at posistionen ikke ændrer sig, selvom man skifter til genboens netværk.
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2012 kl. 11:37
Jeg kan bekræfte det med at den vælger IP adressens lokalitet. Vi ændrede engang min adresse til at være et helt andet sted, og så skiftede min iPad/MacBook Pro også adresse.

Men det er nu meget fedt de kan det alligevel, så man kan bruge det indbyggede kort osv. Wicked!
          
Til top
MortenJA Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-April-2011
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenJA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2012 kl. 12:07
Hvis man opretter forbindelse via Internetdeling, kan iPad så ikke finde ud af hvor ens iPhone er, og dermed hvor ens iPad er?
Til top
bleze Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-Maj-2005
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleze Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2012 kl. 12:18
AFAIR så deles GPS koordinater også via ICS så det får den automatisk fra iPhone'en.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu