|
The new Ipad og lokalitetstjenester |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
S-Andersen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2012 Sted: København Status: Offline Point: 91 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den finder ikke sin egen position, men adressen der er tilknyttet IP-adressen. En iPad Wifi only er kan ikke angive placering uden internetforbindelse. |
|
![]() |
|
huntiedk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
Hæ - der kan man bare se ;)
|
|
Øst, vest, ::1 bedst
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
Det interessante er så, at posistionen ikke ændrer sig, selvom man skifter til genboens netværk.
|
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Jeg kan bekræfte det med at den vælger IP adressens lokalitet. Vi ændrede engang min adresse til at være et helt andet sted, og så skiftede min iPad/MacBook Pro også adresse.
Men det er nu meget fedt de kan det alligevel, så man kan bruge det indbyggede kort osv. Wicked!
|
|
|
|
![]() |
|
MortenJA ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-April-2011 Status: Offline Point: 18 |
Hvis man opretter forbindelse via Internetdeling, kan iPad så ikke finde ud af hvor ens iPhone er, og dermed hvor ens iPad er?
|
|
![]() |
|
bleze ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Status: Offline Point: 491 |
AFAIR så deles GPS koordinater også via ICS så det får den automatisk fra iPhone'en.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |