recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bluesound eller Sonos
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bluesound eller Sonos

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kskruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2013 kl. 18:26
Oprindeligt skrevet af wadia wadia skrev:

Der er kommet en opdatiring til appen på BluSound og nu køre den først 100% rigtig - så prøv den og bliv overrasket

Godt at høre, at der er kommet en opdatering, men har de så også ændret på brugen af appen, så den er blevet nemme og mere intuitiv, som Sonos er?  
Til top
Raskolnikov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-Marts-2004
Point: 459
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Raskolnikov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2013 kl. 19:04
Her er en test at netop sonos og Bluesound

Og de kårer BlueSound til testvinder. Big smile

Redigeret af Raskolnikov - 04-Oktober-2013 kl. 19:13
Til top
Citoak74 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-Oktober-2013
Sted: Aalborg
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Citoak74 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2013 kl. 19:28
Er denne opdatering lige kommet eller er det flere måneder siden?
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kskruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2013 kl. 20:01
Oprindeligt skrevet af Raskolnikov Raskolnikov skrev:

Her er en test at netop sonos og Bluesound

Og de kårer BlueSound til testvinder. Big smile

Nu hander testen kun om, de bokse som har indbygget forstærket, hvilket jeg så ikke har brug for.
Men, hardware'en fra Bluesound er rigtig god, ingen tvivl om det. Deres problem som jeg ser det er helt klart, at deres apps stadige er for ringe, i forhold til den fra Sonos. 
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2013 kl. 20:30
Sonos har tidligere fortalt at deres enheder kan afspille 24 bit.
Til top
Raskolnikov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-Marts-2004
Point: 459
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Raskolnikov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2013 kl. 22:38
Oprindeligt skrevet af SosFarum SosFarum skrev:

Sonos har tidligere fortalt at deres enheder kan afspille 24 bit.
men det hjælper jo ikke så meget når de ikke bliver opdateret til at faktisk kunne gøre det hjemme hos forbrugeren. 

Jeg ville nok også savne en Coxial udgang på BlueSound Noden. 
Til top
Citoak74 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-Oktober-2013
Sted: Aalborg
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Citoak74 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2013 kl. 13:25
Hej

Jeg har lige været inde i hifiklubben og lyttet til bluesound, hvilket lyder super godt. Deres app hænger dog gevaldigt i bremsen sidestillet på sonos. Tror jeg vælger sonos i denne omgang.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu