|
Nyt TV |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |||
Pastorius ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2008 Status: Offline Point: 140 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Hvis det var noget jeg kunne have researchet mig til på forhånd, så kunne det nemt have været valget. Det vidste jeg ikke. Jeg er ikke rigtig stødt på Panasonic i min søgen, selvom de to sidste TV jeg har haft kommer derfra (plasma).
|
|||
![]() |
|||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5097 |
||
Besynderligt! Har du prøvet at sætte ATV på vågeblus? Tænd for tv'et eller modtageren, og skift til den korrekte HDMI-indgangAfbryd vågeblus på dit Apple TV for at tænde tv'et eller modtageren og automatisk skifte til den korrekte HDMI-indgang. Hvis du vil afbryde vågeblus på dit Apple TV og tænde dit hjemmebiografudstyr, skal du trykke på en hvilken som helst knap på din Siri Remote eller Apple TV Remote. Har du brug for hjælp? Sluk tv'et eller modtagerenTryk og hold nede på |
|||
![]() |
|||
Pastorius ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2008 Status: Offline Point: 140 |
||
Ja, det tager minimum 10 sekunder fra AppleTV starter (og tænder skærmen) til jeg har billedet fra AppleTV. Jeg tænker der er forskel på hvov hurtigt de forskellige TV er om at blive klar.
|
|||
![]() |
|||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5097 |
||
Det tar præcis 10 sek for mit Pana TV at starte op. Det synes jeg ikke er lang tid. Først derefter kan TV’et modtage kommandoen skift til hdmi.
På min harmony remote tar det ca 25 sek at starte hjemmebio’en op, da der skal skiftes til korrekt indgang efter afspiller, reciever og TV er tændt. Redigeret af Munch - 27-Maj-2019 kl. 21:23 |
|||
![]() |
|||
||
Nej, det er sikkert ikke så slemt, eller også har vi bare vænnet os til at elektronik er længe om at vågne. Hvis man orker, kan man tweake delays på Harmony, så man kan reducere starttiden noget. Det kunne man i hvert fald i tidligere versioner af PC/Mac-softwaren. Det er dog ikke særligt elegant, så det tager evigheder med trial and error før det er optimalt.
|
|||
![]() |
|||
||
Delays er sat efter hvornår apparaterne er tændte og parate til ny kommando. Det er recieveren der er den langsomme med ca 25 sek
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |