recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Udfald den sidste måneds tid på norlys antenne kan
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Udfald den sidste måneds tid på norlys antenne kan

Besvar Besvar Side  <1 567
Forfatter
Besked
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4763
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2025 kl. 14:55
Hej.

Har lige talt med sin søster. Hun oplyser, at det akutte antenne arbejde i weekenden er afsluttet i går.
Så denne gang var det ikke Norlysets fejl.

Jeg opdaterer fejlmeldingen.

Hilsen Carsten.

Til top
crown7 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-April-2025
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér crown7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2025 kl. 15:09
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Hej.

Har lige talt med sin søster. Hun oplyser, at det akutte antenne arbejde i weekenden er afsluttet i går.
Så denne gang var det ikke Norlysets fejl.

Jeg opdaterer fejlmeldingen.

Hilsen Carsten.

Tror ikke vi taler om samme problem.
Til top
Falch Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-Oktober-2009
Sted: Denmark
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Falch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12 timer 28 minutter siden kl. 07:44
Jeg fik endelig Nordlys til at tage min henvendelse alvorligt og det virkede til at de anerkender der er et problem. 
Så nu må vi se hvad de kan udrette hos dem.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 567

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu