|
Udfald den sidste måneds tid på norlys antenne kan |
Besvar ![]() |
Side <1 567 |
Forfatter | |
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4763 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej. Har lige talt med sin søster. Hun oplyser, at det akutte antenne arbejde i weekenden er afsluttet i går. Så denne gang var det ikke Norlysets fejl. Jeg opdaterer fejlmeldingen. Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
crown7 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-April-2025 Status: Offline Point: 3 |
Tror ikke vi taler om samme problem.
|
|
![]() |
|
Falch ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
Jeg fik endelig Nordlys til at tage min henvendelse alvorligt og det virkede til at de anerkender der er et problem.
Så nu må vi se hvad de kan udrette hos dem.
|
|
![]() |
|
Valgren ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-April-2025 Sted: Bornholm Status: Offline Point: 21 |
Spændende, jeg fik en sms i går eftermiddags at de havde yderligere spørgsmål vedr. min sag, jeg ville blive ringet op af en medarbejder efter kl. 17:00 og venter stadig på det opkald 🙆😉
Men da fremgang at de "indrømmer" fejl ☺️ Vi ser hvad der sker...
|
|
L. Valgren
Tv via DVB-T2 Chromecast v.2 Google TV Streamer |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 567 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |