recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung Smart HUB kvalitet?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung Smart HUB kvalitet?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2437
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2014 kl. 18:20
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Jeg har også en F9005. Alt kører og vises utrolig flot.
Prøv med din PC ellet tablet at gå ind på selve din netflixkonto. Her kan du ændre afsplilningsinstillinger. Min er sat på AUTO og jeg kører trådløst til en router med 30/30. Netflix advarer med, at det giver problemer, hvis det er sat for højt. Så auto må være at foretrække.
Prøv at ændre det og lad mig høre. Eller er det det du har tjekket?

Hvor stor en din internethastighed?

Det kan også være at din processor ikke er stor nok. Jeg bruger en evolution kit 2014

Hvad mener du med at kvaliteten er dårligere? Er det billedkvaliteten eller streamingkvaliteten? Hakker billedet fx?
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
oo27 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2006
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 1465
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér oo27 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2014 kl. 16:59
Som tidligere skrevet.

60/60 fiber fra Waoo fibernet
Std. evolution kit, så må være 2013

Kvaliteten er også som skrevet: "crushed black" i mørke scener. Har ikke noget hakken eller andet dårligt udover crushed black som jeg ikke har når jeg ser via Mac Mini
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
Til top
DinoB Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Januar-2014
Status: Offline
Point: 114
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DinoB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2014 kl. 09:45
Prøv med en nulstilling af hele tv'et.

Tjek først for software-update & derefter en nulstilling. Jeg kan ikke huske om "nulstillings pinkode" er 1234 eller 0000.

Lad tv'et stå i ca. 3-5 min. mens alle dine app's hentes automatisk ned.

Redigeret af DinoB - 05-December-2014 kl. 09:49
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu