recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaring med "kopi" patroner Canon ip4200
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketErfaring med "kopi" patroner Canon ip4200

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MortenP Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 658
Direkte link til dette indlæg Emne: Erfaring med "kopi" patroner Canon ip4200
    Sendt: 05-Juli-2006 kl. 15:36
Hej

Jeg har lige fået nyhedsbrev fra WESELLCD, og der sælger de et komplet sæt farvepatroner til Canon IP4200 printeren til 99 kr.. BILLIGT må man sige. .

Man skal blot selv skifte chippen der sidder derpå, men det skulle være relativt simpelt.

Er der nogle der har erfaringer med kopipatroner til denne printer? Jeg ved mange kører med det til IP4000.

Er der store farer ved det?

På forhånd tak

Mvh.
MortenP
Til top
laursen Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
recordere.dk teamet

Oprettet: 02-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4056
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2006 kl. 15:45
Hej Morten,

Jeg bruger selv KMP blæk til min IP4000 og det fungerer fortrinligt (har også prøvet de billigere fra Print More som jeg heller ikke havde problemer med, men følte mig bedre sikret med KMP's garanti).

Bemærk dog at der ingen chip er på IP-x000 serine af Canon printere (mig bekendt er x200 serien den første med chip), så det er vist kun x200 brugere der kan give dig erfaringer med at overføre chippen.

Se evt. tråden Blækpatroner til Canon IP4000 med flere erfaringer, hvor bl.a. blæk til IP4200 er debatteret fra side 7 og frem.

/Lars

Redigeret af laursen - 05-Juli-2006 kl. 15:46
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu