|
mangler punch i bassen |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
jacobthor91 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg har også læst mig til at de var meget krævende, håbede dog på at min Nad kunne klare det, men det kan da godt være at den har mødt sine overmændt. jo der er 2 indstillings knapper bag på højttalerne. en til tweeter og en til midrange, men ikke lige noget med bass syntes jeg. måske jeg skal forsøge at låne en effektforstærker og se om det afhjælper noget? hvad er jeres erfaringer med bi-wire? kan det måske hjælpe? hvis ja, hvad kræver det så af udstyr?
|
|
![]() |
|
jacobthor91 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
absolut enig, vil da helst undgå at spytte penge i noget som kunne være løst blot ved at rykke lidt frem og tilbage. men da jeg brugte REW i kælderbiffen syntes jeg ikke ligefrem den kom med forslag til at rykke møbler eller noget. det forstår jeg ikke helt?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Der er et punkt i menuen der hedder simulation, der kan du indtaste rummets dimensioner og din siddeposition..
Derefter kan du så trække rundt på de forskellige højttalere for at se hvordan de og rummet reagerer på placeringerne. Redigeret af strecker - 08-Marts-2015 kl. 19:57 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |