recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonys kampagnetilbud - op af bakke...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sonys kampagnetilbud - op af bakke...

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
JacobHC Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-August-2007
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JacobHC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2012 kl. 22:17
Bare til info, så har jeg i dag modtaget min PS3. Har fået mail om at Skype-kamera er på vej. Så der er håb forude :-)
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2012 kl. 07:12
Hov det her minder mig da om at jeg skal rykke Sony, fik en mail for snart to mdr siden om at de ville til sende mit kamera, havde jeg da glemt alt om
Til top
ascj Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-April-2012
Sted: København
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ascj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2012 kl. 08:48
Jeg har nu endelig modtaget min PS3+spil. Men sikke en kamp. Det kan godt være man får en billig playstation ud af det, men har tænkt om det var det værd. Sony har hvertfald mistet en stor stjerne i min bog.
 
Den sidst del af forløbet blev en mega sur mail til samtlige @sony.dk mail jeg kunne opspore samt alle tilgængelige mails i online store. dagen efter fik jeg kontakt med deres presse ansvarlige via mail. Der beklagede men ikke kunne gøre noget da deres kundechef er på ferie. Underligt de ikke lige har en til at dække, men sådan er det åbenbart.
Jeg fik dagen efter en mail der sagde min pakke var på vej og med en track&trace nummer. Der stod at jeg kunne forvente den dagen efter. Ordet her er FORVENTE. Jeg tager en halv dag på arbejde og arbejder hjemme fra for at sikre at jeg er der til at modtage pakken. Men ak... TNT ringer og beklager at Sony har sendt den mail, for Sony vil ikke frigive godset (inkl. min pakke) så den kommer nok først Fredag hvis den bliver frigivet.
Nå fredag morgen ringer TNT og siger at pakken stadig ikke er frigivet af Sony så jeg skal ikke side at vente. Super service af TNT, btw. 
Det var da træls da jeg havde set frem til en weekend med PS3 og afslapning, men kun pga. den mail der sagde den kom Torsdag. Mandag: min pakke er på vej jeg har mulig for at lave nogle ting hjemme fra indtil middag, men min pakke når ikke frem da jeg skal afsted til møde over middag. kl. 13 ca ringer TNT budet til mig og siger han lige har forsøgt at aflevere pakken, men hvis jeg vil ringe til ham når jeg har fri kan vi forsøge igen. Det gør jeg så 15.30 og 15.45 har jeg min PS3.
 
Lektien jeg har lært: Sony har dårlig kundeservice - TNT har en virkelig god service og højt informations og kommunikations niveau overfor kunden.
 
Held og lykke til jer andre
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2012 kl. 10:43
Kæmpede med at finde et sted at sende en mail til Sony og tog til sidst den mailadresse jeg nu kunne finde og beklagede sig over den lange tid der er gået, og jer er svaret

"Tak for din mail.

Jeg er da meget ked af at du har fået en sådan oplevelse.
Nu er det ikke os som har med den kampagne at gøre men  en afdeling i Frankrig . jeg  tror at den her kampagen er  blevet meget større end de selv havde regnet med så derfor undskylder jeg da at du er blevet behandlet som du er."

Har aldrig arbejdet et sted, hvor man ikke videresendelse mailen til den afdeling der behandler sagen?
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2012 kl. 14:06
lige en opdatering:
"Grunden til at der har været så meget bøvl er at webcameraet er i restordre for tiden , og de har dem ikke på lager i øjeblikket har jeg så fået at vide.

Med venlig hilsen,

SONY SUPPORT TEAM
SUPPORT: http://www.sony.dk/support/da"

Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2012 kl. 12:30
Til tider skulle man tro, at SONY opererer som 500 forskellige virksomheder - uafhængige af hinanden. Jeg er godt klar over, at de er delt op i "divisioner", men man må kunne forvente en bedre kommunikation og integration imellem dem.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu