|
genskin/reflektioner i skærmen |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2368 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Og den skærm er ikke engang specielt mat. Jeg mindes mit Toshiba WL66Z. Den var en del mere mat end nutidens matte skærme.
|
|||
![]() |
|||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4948 |
||
OG??? Jeg kan også tage et billede af Pioneer 5090 uden kraftigt lys hvor det grå ikke kan ses - men det var jo ikke pointen med billede. Pionten var at plasma reflektere gråt tilbage og LCD reflektere sort. |
|||
![]() |
|||
scouzer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
||
er kommet frem til at jeg nok er nødt til at invistere i et mørklækningsgardin, men er der nogen som ved hvor jeg kan købe et som er stort nok uden at det koster en formue. Det skal være 300cm bredt og minimum 150cm i længden.
|
|||
Kenneth
|
|||
![]() |
|||
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
||
80-100 kr./meter her http://stof2000.dk/shop/boligstof/moerklaegningsstof/moerklaegningsgardin-sort
Så skal du bare finde nogen der kan sy det ![]() |
|||
![]() |
|||
Mikael nielsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Maj-2012 Sted: Kbh Status: Offline Point: 130 |
||
Kan man ikke få dem til at sy det for et beløb?
|
|||
![]() |
|||
javilha ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2012 Sted: kbh Status: Offline Point: 455 |
||
Gå ned i en butik, hvor de sælger garn og stof. De vil helt sikkert gerne lave det for dig for en mindre beløb.
![]() |
|||
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
|
|||
![]() |
|||
javilha ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2012 Sted: kbh Status: Offline Point: 455 |
||
![]() |
|||
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |