recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billedkvalitet; ældre kontra ny selektor?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBilledkvalitet; ældre kontra ny selektor?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nicoleif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 987
Direkte link til dette indlæg Emne: Billedkvalitet; ældre kontra ny selektor?
    Sendt: 04-April-2007 kl. 12:05
Jeg har en ældre selektor (sagem ICD 4210) og overvejer at skifte til en sagem 60 (det skal siges at min selktor virker fint). Hvor meget er der at hente mht forbedret billedkvalitet ved skift til Sagem 60?
Til top
Ulrikwich Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Oktober-2006
Point: 967
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2007 kl. 12:09
Intet...
Har selv en af den aller første model, samt en Sagem 60 i hytten, og der er ingen forskel.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2007 kl. 12:32

Oprindeligt skrevet af Ulrikwich Ulrikwich skrev:

Intet...
Har selv en af den aller første model, samt en Sagem 60 i hytten, og der er ingen forskel.

Tak for svaret. Så tror jeg at jeg venter til der kommer en ny HD Selektor med at udskifte!

Til top
filmfreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2005
Point: 1397
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2007 kl. 13:05

Oprindeligt skrevet af Nicoleif Nicoleif skrev:

Jeg har en ældre selektor (sagem ICD 4210) og overvejer at skifte til en sagem 60 (det skal siges at min selktor virker fint). Hvor meget er der at hente mht forbedret billedkvalitet ved skift til Sagem 60?

Der er på den gamle Selector problemer i form af kopibeskyttelse ved optagelse af programmer på f.eks en hardisk recorder . Se meget om dette andet steds i dette forum.

Desuden er Sagem 60 en del hurtigere og har mulighed for DD5.1 lyd (digital lydudgang) Og så skulle Sagem 60 bruge langt mindre strøm end den gamle boks.

Redigeret af filmfreak - 04-April-2007 kl. 13:07
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2007 kl. 13:57
Oprindeligt skrevet af filmfreak filmfreak skrev:

Oprindeligt skrevet af Nicoleif Nicoleif skrev:

Der er på den gamle Selector problemer i form af kopibeskyttelse ved optagelse af programmer på f.eks en hardisk recorder . Se meget om dette andet steds i dette forum.

Desuden er Sagem 60 en del hurtigere og har mulighed for DD5.1 lyd (digital lydudgang) Og så skulle Sagem 60 bruge langt mindre strøm end den gamle boks.

Har du tal for hvor meget mere strøm sagem 4210 bruger end sagem 60?

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu