Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
allando
Super bruger
Oprettet: 27-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 380
|
Sendt: 12-Oktober-2010 kl. 20:51 |
Fik leveret LG 60PK250N fra Elgiganten i fredags.
Sindsygt meget spejl-refleks 
Returneret tirsdag.
Er efter min mening intet værd.....
Jeg har et 50" Pioneer fra 2006 som også har en del refleks, men absolut ikke lige så meget som denne LG.
Jeg fatter ikke at LG producerer sådan noget lort...... 
|
 |
Strange
Guld medlem
Oprettet: 03-Marts-2008
Point: 3199
|
Sendt: 12-Oktober-2010 kl. 22:43 |
Tænkte nok det var for godt til at være sandt... Hvordan så det ud når det var aften?
|
 |
allando
Super bruger
|
Sendt: 13-Oktober-2010 kl. 08:09 |
Strange skrev:
Tænkte nok det var for godt til at være sandt... Hvordan så det ud når det var aften? |
|
 |
pilehave
Guld medlem
Oprettet: 01-Marts-2006
Point: 1269
|
Sendt: 13-Oktober-2010 kl. 08:33 |
I told you so:
"Og alle skærmene (dyre som billige) er glimrende som spejl når de er
slukkede ;) Men har du styr på dine lyskilder/vinduer er alt ok."
|
 |
Strange
Guld medlem
|
Sendt: 13-Oktober-2010 kl. 08:38 |
Øv ville ønske du havde set det om aftenen og kunne give et generelt indtryk.. Jeg ser alligevel adrig tv i stuen om dagen... stort set aldrig.
|
 |
allando
Super bruger
|
Sendt: 13-Oktober-2010 kl. 09:54 |
pilehave skrev:
I told you so:
"Og alle skærmene (dyre som billige) er glimrende som spejl når de er slukkede ;) Men har du styr på dine lyskilder/vinduer er alt ok." |
Der er kæmpe forskel på spejlrefleks. Jeg har et Pioneer 50" fra 2006 der har spejlrefleks på acceptabelt niveau. Jeg har prøvet et Samsung 63" uden spejlrefleks (buzzede desværre uacceptabelt højt). Og så et LG 60" med mega meget spejlrefleks.
|
 |
pilehave
Guld medlem
|
Sendt: 13-Oktober-2010 kl. 12:34 |
allando skrev:
pilehave skrev:
I told you so:
"Og alle skærmene (dyre som billige) er glimrende som spejl når de er slukkede ;) Men har du styr på dine lyskilder/vinduer er alt ok." |
Der er kæmpe forskel på spejlrefleks. Jeg har et Pioneer 50" fra 2006 der har spejlrefleks på acceptabelt niveau. Jeg har prøvet et Samsung 63" uden spejlrefleks (buzzede desværre uacceptabelt højt). Og så et LG 60" med mega meget spejlrefleks. |
Jeg kan kun tale med om LG. Og det var det jeg gjorde (de forskellige 50" + 60" fra PK250 -> PK950). Alle har meget reflektion.
|
 |
Rambo_qdk
Bruger
Oprettet: 03-November-2009
Point: 113
|
Sendt: 13-Oktober-2010 kl. 18:00 |
Jeg kan kun tale med om LG. Og det var det jeg gjorde (de forskellige 50" + 60" fra PK250 -> PK950). Alle har meget reflektion. [/QUOTE]
Har 50PK550 og syntes altså ikke det er slemt, ved der er et par af de andre producenter der har prøvet at mindske reflektionerne ved at mørktone glaspladen. Det går jo så til gengæld ud over billedet, så vil sige det hele drejer sig om hvor man skal have den stående og ud fra det vælge den skærm der så giver det bedste billede i den situation. Du har så åbentbart et meget lyst rum, men kan ikke lige se at det gør LG Tv til noget lort, ellers havde de da godt nok fået afsindigt mere kritik i deres anmeldelser.
Står jeg i en oplyst Tv butik kan jeg helt ærligt ikke se mere genskin på lg en på dem der hænger rundt om
|
 |
pilehave
Guld medlem
|
Sendt: 13-Oktober-2010 kl. 19:08 |
Jeg har en 4 år gammel LG plasma udover det LG 50PK350 jeg har nu og er ikke i tvivl om at der er mere refleksion i det nye. Men, det var jeg udmærket klar over da jeg købte det. I mine øjne ophæver det gode billede og den meget gode pris ulempen med reflekser (og image retention).
|
 |
Strange
Guld medlem
|
Sendt: 13-Oktober-2010 kl. 19:30 |
Men er der også reflektioner om aftenen?
|
 |
pilehave
Guld medlem
|
Sendt: 13-Oktober-2010 kl. 20:48 |
Strange skrev:
Men er der også reflektioner om aftenen? |
Næh, det oplever jeg ikke. Altså...hvis det er en meget mørk scene kan man godt se vores lamper over sofaen, men det er mere et problem i vores indretning ;)
|
 |
Rambo_qdk
Bruger
Oprettet: 03-November-2009
Point: 113
|
Sendt: 14-Oktober-2010 kl. 15:46 |
pilehave skrev:
Strange skrev:
Men er der også reflektioner om aftenen? |
Næh, det oplever jeg ikke. Altså...hvis det er en meget mørk scene kan man godt se vores lamper over sofaen, men det er mere et problem i vores indretning ;)
|
Det er det samme vi har , lamper over sofaen og vores sofabord kan ses i mørke sener, men man skal kigge specifikt efter dem og når vi ser film er det lys jo slukket. Hvis vi havde haft et 60" var lyset over spisebordet måske kommet med i skæret, for det er jo klart at jo større skærm man har jo flere muligheder er der for at der kan komme ting i "vejen".
|
 |