recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til køb af subwoofer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til køb af subwoofer

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19225
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2011 kl. 16:23
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Lige præcis, men det kræver altså viden om hvorledes man checker for ikke at gå i gyngen.


Jeg sammenfatter lige 2 indlæg:

Citat 1.
"Men check hele membranopbygningen for smårevner (behøver ikke at være gennemgående), og check membraner for almindelig ælde, smuldre de lidt, virker gummi tørt eller uflesibelt osv"

Citat 2.
"Man skal naturligvis lige hører højttalerne inden man køber dem, og det man skal lytte efter er blot de ikke skratter eller har andre mislyde, både ved lav og høj volume."

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
len61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Status: Offline
Point: 1499
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2011 kl. 16:30
Vil stadig også mene ,man skal vide under Hvilke konditioner de er blevet opbevaret/anvendt (fugt ,varme/kulde). har et par dårlige erfaringer med dette punkt !

Redigeret af len61 - 22-August-2011 kl. 16:33
Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1135
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2011 kl. 00:36
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Du er simpelthen så nedladende, så selvoppustelig og altvidende, at jeg ikke vil have en hulens fis med dig at gøre. Det har vi aftalt før, og det vil jeg fastholde.
 
 
Jeg bliver da nød til at rette dig når du som sædvanligt er helt gal på den og ser spøgelser over alt. 
Desuden tror jeg heller ikke det er op til dig og bestemme hvilke indlæg jeg svare på, tror du har fået taget lidt for meget selvbruner på idag.

Egenligt havde jeg reporteret dit indlæg da du jo overhoved ikke holder dig til Recorderes retningslinjer som fx personlig hetz mv. Godt gået for en der udgøre en del af Recordere teamet.

Men da dit ikke tæller for personlig hetz åbenbart, så er vi da to der kan lege den leg.
Du er den mest selvoptaget person jeg nogen sinde er stødt på, og det værste er det bygger på absolut ingen ting. Du hyler som en lille forkælet unge på 5 år hvis nogen modsiger dig. Jeg synes det er synd for Recorderes image at de skal trækkes med dig, desværre har du jo også et par medløber som ikke har gemmenskuet dig endnu, hvilket muligvis er grunden til hvorfor du stadig er her.

Lige da jeg startet med at bruge Recordere var en kæmpe storm mod dig pga noget med et tv, og jeg kunne virkelig ikke forstå hvorfor folk var sådan efter dig, men den er så sandelig sivet ind nu.

(sletter lige mine billeder i min biotråd da det jo højest sandsynligt er mig der ender med at blive bannet på trods af det var dig der startet med de personlige tilsvininger.)
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3977
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2011 kl. 11:53
Der er da ingen her der skal bannes. Men tal pænt til hinanden alle sammen. Og at du sletter dine billeder AIM, gør jo din tråd overflødig. Hvorfor dog det

Hold jer til forumreglerne. Tal pænt. Og har i noget personligt at sige til andre, så er der en fantastisk PM funktion i vores forum. At man ikke er god ven med alle behøver man ikke udbasunere ved enhver kommende lejlighed.

Smil til verden, så smiler verden til dig :-)
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1135
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2011 kl. 12:45
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Der er da ingen her der skal bannes. Men tal pænt til hinanden alle sammen. Og at du sletter dine billeder AIM, gør jo din tråd overflødig. Hvorfor dog det

Hold jer til forumreglerne. Tal pænt. Og har i noget personligt at sige til andre, så er der en fantastisk PM funktion i vores forum. At man ikke er god ven med alle behøver man ikke udbasunere ved enhver kommende lejlighed.

Smil til verden, så smiler verden til dig :-)

Billederne slettet jeg fordi folk normalt bliver bannet for den slags personlig hetz, men det fungere åbenbart anderledes i denne situation, men synes jeg det er upassende at ha en biotråd jeg ikke har mulighed for at redigere i.
 

Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3977
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2011 kl. 13:00
Kære venner. Jeg lukker denne tråd af respekt for trådstarter, da den har taget en drejning, og jeg tror at trådstarter har fået de svar han havde brug for.

De bedste positive hilsener

Jens
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu