recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Til møde med Waoo
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Til møde med Waoo

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Ole Pihl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole Pihl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2012 kl. 22:15
Takker for dine oplysninger .   
Hvis Waoo kun tilbyder TV3 i deres pakker til boligforeninger , så tror jeg at der bliver mange sure Waoo kunder i de private husstande , rundt om i Danmark .
Jeg tror jeg vil snakke lidt med Energimidt :)
Til top
The_Joshua Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér The_Joshua Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2012 kl. 22:47
Det var en god mængde info. Tak for det

Mht fiberboks, har vi i Maribo en packetfront 518 mener jeg. Fordelen ved den er catv udgang, hvorved vi selv kan vælge tv-boks eller dvb-c løsning eller en kombination.

Hvad fiberboks tilbyder nrgi midt hos jer? 
Til top
Ozzy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Andst, Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ozzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2012 kl. 08:33
Oprindeligt skrevet af dvidebaek dvidebaek skrev:

Andet: For boligforeningskunder vil det være muligt at kunne se alle sine Waoo kanaler direkte på computeren via Media Center eller andre programmer. Det skyldes at for boligforeningskunder sender Waoo kanalerne både som analog, DVB-C og IP-TV. Derfor kan man købe en ganske almindelig DVB-C tuner til sin computer, og modtage alle de kanaler man abb. på. Om det samme gælder for private kunder er jeg ikke helt sikker på.

Det gør det desværre ikke for os i Østjysk Energi, og det er rigtigt irriterende for så kunne man også optage på en USB-disk tilsluttet sit DVB-C TV Confused

Og vi har jo betalt for kanalerne.

[/QUOTE]

Korrekt det er kun Canal Digitals tv kanaler du kan modtage i det gamle "Profiber" område. Men mon ikke med  tiden at de andre kanaler evt kommer.

Man må jo have tålmodighed med tingene nogle gange... Verden drejer ikke altid så hurtig som man gerne selv vil have at den skal gøre nogen gange. :)
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
Til top
Fabricius Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 25-December-2004
Status: Offline
Point: 333
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fabricius Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2012 kl. 16:40
Oprindeligt skrevet af dvidebaek dvidebaek skrev:


Så har jeg været til møde med Waoo. Og hold da kæft hvor blev jeg POSITIVT overrasket! Det skal dog siges, at det tilbud som Waoo fremlagde os, er markant anderledes end det de sælger til private kunder på deres hjemmeside. bl.a. er deres pakke-struktur fuldstændig anderledes! Jeg kan dog desværre ikke sige hvilke kanaler som ligger i hvilke pakker og hvad prisen for boligforeningskunder er! Det skyldes at vi pt. ligger i forhandling med dem, plus at jeg nu ved at Waoo kigger os over skulderen her på forummet. 



Jeg mener at vide, at de er på vej med et lignende boligforeningstilbud i Hjortshøj. Det er noget forbandet svineri at den pakkestruktur åbenbart er forbeholdt boligforeninger!

M.v.h.
Henrik.
Til top
skyking Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 01-December-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skyking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2012 kl. 16:55
Nå det ved jeg nu ikke, nogen boligforeninger har været meget trofaste, og det har været med blødende hjerter når boligforeningerne måtte aftage mindre fra tekniske programfordelere/Antenneforeninger.

Redigeret af skyking - 15-Juni-2012 kl. 16:58
En noget indforstået Joke, do not answer!
Til top
Ozzy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Andst, Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ozzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2012 kl. 18:59
Oprindeligt skrevet af Fabricius Fabricius skrev:

Oprindeligt skrevet af dvidebaek dvidebaek skrev:


Så har jeg været til møde med Waoo. Og hold da kæft hvor blev jeg POSITIVT overrasket! Det skal dog siges, at det tilbud som Waoo fremlagde os, er markant anderledes end det de sælger til private kunder på deres hjemmeside. bl.a. er deres pakke-struktur fuldstændig anderledes! Jeg kan dog desværre ikke sige hvilke kanaler som ligger i hvilke pakker og hvad prisen for boligforeningskunder er! Det skyldes at vi pt. ligger i forhandling med dem, plus at jeg nu ved at Waoo kigger os over skulderen her på forummet. 



Jeg mener at vide, at de er på vej med et lignende boligforeningstilbud i Hjortshøj. Det er noget forbandet svineri at den pakkestruktur åbenbart er forbeholdt boligforeninger!

M.v.h.
Henrik.


Så vidt jeg ved er det ikke kun forbeholdt boligforeninger, men generelt foreninger uden at skal være 100% sikker på det.

I bund og grund er det jo nok viasat som bestemmer tingene her omkring hvordan de vil have det og hvad forbehold de har sig.

Hvis de skal ramme et bedre og større kundegrundlag her og nu så er vejen jo nok frem at lave sådan noget.

Så du skal bare være en forening og vil være villig til at aftage kanalerne i xx år evt. så har du også mulighederne sikkert :)
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu