recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tilgin-problemer (Waoo) - kompensation
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tilgin-problemer (Waoo) - kompensation

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Pokersut Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Februar-2007
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pokersut Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tilgin-problemer (Waoo) - kompensation
    Sendt: 13-September-2013 kl. 15:28
Det sidste lange stykke tid (½ år) har vi haft problemer med vores IP-TV fra Waoo: Alle de ting, der kræver direkte streaming (primært filmleje og start forfra) har ikke fungeret.

Jeg fandt ud af, at når man kørte signalet uden om Waoos Tilgin-router (HG2301), så virkede det - og da jeg kontaktede deres teknisk support kunne de oplyse, at det var et kendt problem med routeren, men at de ikke havde nogen løsning!

På den baggrund skrev jeg til deres kundeservice og bad om kompensation for perioden med den manglende funktionalitet, og det fik jeg uden videre vrøvl. Jeg får refunderet 2 måneders lille tv-pakke + tv servicegebyr på den næste regning, i alt 296,8 ekskl. moms, så hermed en opfordring til andre, der måtte have lignende problemer til at kontakte dem!

I øvrigt stod der nu på deres driftsstatus-side i sidste uge, at de havde fundet en løsning, og at den var ved at blive udrullet, så forhåbentlig er problemet løst permanent.

Mikkel
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu