recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb: Samsung PS 42Q7H
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælleskøb: Samsung PS 42Q7H

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2006 kl. 23:33

Hvis man er på kabel-TV,eller har sattelit reciever er digitaltuner under alle omstændiheder ligegyldig.Jeg skal i hvert fald ikke ha antenne på huset igen.Er til gengæld enig i,at kun en HDMI indgang er lidt tyndt,men det er der jo også råd for. MHT PIP har jeg haft det i mit CRT i 6 år ,og dybest set aldrig brugt det.

Hvis du gider læse Svensk,er der masser af meninger,billeder osv bla her :http://www.minhembio.com/forum/index.php? showtopic=123521&st=270   

Til top
tekno Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 27-Juni-2006
Status: Offline
Point: 24
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2006 kl. 01:04
er der nogle der ved om Samsung nedskalere for at kunne håndtere billedsignalet?
Til top
tekno Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 27-Juni-2006
Status: Offline
Point: 24
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2006 kl. 20:34
Jeg har hørt at Samsung kun kan håndtere et 480p signal er der noget om snakken?
Til top
Nauzeas Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 16-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 35
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2006 kl. 21:02
Har lige "ræset" igennem manualen og kan ikke finde noget ud over det her  : 

480i/p, 576i/p, 720p, or 1080i is not available in PC mode.... så det tyder på det kun er fra PC eller?

Men håber da ikke det er rigtigt ... er lige ved at bestille et selv

Til top
Zamenhof Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 06-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 41
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2006 kl. 21:17
Oprindeligt skrevet af Ziersen Ziersen skrev:

Hmm.. tjaa det er måske rigtigt nok. Men hvad skal man helt bruge 2 tunere til?? Man kan køre PIP, men hvad ellers? kun en HDMI-indgang, ja det er korrekt, men får man brug for mere end 1, foreløbigt?  Ingen digital tuner, ja det er korrekt det er lidt ærgerligt, det kunne der godt have været i.

Ja, man kan da sagtens leve uden de ting. Men inden jeg smækker 15 kilo på bordet, vil jeg gerne være sikker på, at jeg har gjort det bedst mulige køb.

Digital tuner? Ja, jeg er et eller andet sted også færdig med antenner på taget.
To tunere? Ja, det er måske overflødigt.
To HDMI-indgange mener jeg til gengæld, er vigtigt. Fra dag ét vil jeg gerne have koblet computeren til fjernsynet, og senere investerer jeg nok en harddiskrecorder med HDMI-udgang. Jeg ved godt, at der findes forskellige løsninger, men sagen er jo, at jeg foretrækker at have det hele indbygget i tv'et på forhånd.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu