recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Viaplay - DR kanaler?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Viaplay - DR kanaler?

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2015 kl. 11:40
Oprindeligt skrevet af pointwood pointwood skrev:

 Umiddelbart ser det ud til at sådan en service netop er lanceret i USA 

Hej.

Jeg syntes som andre, at du blander forskellige firmaer med forskellige forretnings planer sammen i en pulje. Nogle ønsker bare at distribuere TV kanaler. Andre ejer det indhold de ønsker at kunne levere.

Jeg syntes ikke om du prøve at blande USA og sports ind i det. USA er et marked ( land ), hvor Europa er delt op i forskellige markeder. Og der er så mange penge i sport at det vil afspore diskussionen. Jeg mener ikke at sport. I hvert fald International Sport skal leveres som streaming. Det er meget lettere at modtage på en parabol.

Hilsen Carsten.


Redigeret af csell - 10-Januar-2015 kl. 11:43
Til top
pointwood Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pointwood Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2015 kl. 15:09
Jeg tror ikke vi kommer videre så lad os bare være enige om at være uenige :)

Jeg har også for længst fået svar på mit spørgsmål.

Redigeret af pointwood - 10-Januar-2015 kl. 15:10
Jramskov
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2015 kl. 19:10
Det er jo ikke fordi, vi andre ikke ønsker det, som det efterspørger. Det kunne da være virkelig lækkert, hvis alt var samlet et sted. Men tjenesterne bliver nødt til, at se fra et forretningsmæssigt synspunkt.
Jeg tror da også rigtig gerne, at Viaplay vil have ad gang til både TV2's og DR's programmer. Men det kræver ligesom, at de vil sælge dem rettighederne. Det vil de selvfølgelig ikke, da det vil undergrave deres egen forrentning. Hvem gider måske købe adgang til TV 2 Play, hvis Viaplay alligevel også streamer deres indhold?
Til top
mathias1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Marts-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 112
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mathias1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2015 kl. 21:59
Du blander tingene sammen Pointwood. MTG (viasat) er en content provider der producerer indhold,og sælger adgang til det, samt indhold fra deres udenlandske samarbejdspartnere.
Boxer, YouSee, Stofa er service providers, der giver dig adgang til MTG, Discovery mfl. Indhold.

Det du efterspørger vil ViaPlay aldrig give dih, Men Yousee Play vil måske i fremtiden, uden YouSee kabel, hvis de kan få aftalerne på plads
Til top
pointwood Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pointwood Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2015 kl. 08:46
Da DR er en public service virksomhed tvivler jeg på det vil være det store problem at få en licens til at sende det...

Viasat er både content provider og service provider. Det er TV2 også og det er der mange andre der er.

Nuvel, tror ikke vi kommer videre, så slut herfra.
Jramskov
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu