recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - samrtwii 2 og Canal Digital
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

samrtwii 2 og Canal Digital

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2015 kl. 17:56

Extra modtagere er jo ikke nødvendige, hvis det der skal modtages på er TVer med S-Tuner, dem er der en del af efterhånden.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2015 kl. 17:59
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Extra modtagere er jo ikke nødvendige, hvis det der skal modtages på er TVer med S-Tuner, dem er der en del af efterhånden.
Ja da, men det blev ikke oplyst i det oprindelige spørgsmål.
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2015 kl. 18:15

Det var bare et gæt, men sikkert sådan det forholder sig.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Vagnen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2008
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 101
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vagnen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2015 kl. 10:48
Oprindeligt skrevet af MCenterFreak MCenterFreak skrev:

Helt gratis er det nu ikke. Der skal købes en boks sammen med hvert gratis kort. Derudover skal der betales 99 per måned/kort, hvis man er Premium eller C More kunde
Ikke helt korrekt.

Ja, hvis man har Premium og gerne vil have C More på de ekstra kort, så skal man betale 99,- pr md/kort.

Hvis man har Family eller Local og vælger C More som tilvalgspakke til 99,- pr. md. så er C More med på alle kort.

Premium indeholder dog også nogle Discovery Bonuskanaler og TV3 Sport1, som man ikke har adgang til hvis man vælger Family og C More som tilvalg.
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2015 kl. 10:55
Jeg tog bare udgangspunkt i hvad de skriver på deres hjemmeside:

Ekstra udgift til C More kunder

Hvis du er Premium eller C More kunde gør vi opmærksom på, at C More kanalerne pga. særlige rettigheder koster 99 kr. pr. md. pr. ekstra rum, hvis disse ønskes i ekstra rummene. Du kan dog stadig se de øvrige kanaler i tv-pakken uden at betale ekstra for dit abonnement. 

DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu