|
2x defekte Logitech Harmony Touch |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |||
Jesper Keller
Super bruger Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-Maj-2015 kl. 18:18 |
||
Hej alle,
Det lykkedes mig at få liv i mine Harmony fjernbetjeninger igen. Mit arbejde havde en gammel(Vista) maskine stående og jeg prøvede for sjov skyld at installere Harmony Software på den. Den virkede i første omgang! Så nu har jeg fået opdateret begge mine fjernbetjeninger og kan nu bruge den igen. "Defekte" my-ass. Sørgerligt at Logitech ville opfordre mig til at købe nye, når de virker perfekt. Bare deres skod software der ikke virker på Windows 8/8.1.... Edit: staver
Redigeret af Jesper Keller - 23-Maj-2015 kl. 18:19 |
|||
kharder
Bruger Oprettet: 26-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 191 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nu har jeg ikke læst support guiden som der linkes til.
Jeg havde samme problem med min harmony one og ledte rundt på nettet efter en løsning. Her var der en der forslog, at jeg skulle oprette en ny profil (bruger mac) og igennem den nye profil sætte fjerbetjeningen op igen.
|
|||
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4258 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Fik du liv i dem?
|
|||
Jesper Keller
Super bruger Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Har prøvet flere forskellige.
Prøvede begge de kabler jeg havde med originalt fra Logitech - har også forsøgt med to andre kabler. Det ene til en HTC mobil og det andet et random kina kabel
|
|||
jespermart
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 891 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det var specielt USB kablet som der er interessant, jeg har læst på andre fora at det ikke er alle USB kabler der er termineret ens og det derfor KUN ER Logitechs eget USB kabel du kan være sikker på duer med Harmony Touch
|
|||
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
|||
Jesper Keller
Super bruger Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja den er forsøgt. Der var også en Logitech guide til hvordan man kommer ind på en 'avanceret' menu i Logitechs software, så man kunne stille softwaren tilbage til en tidligere udgave ... Hjalp desværre hellere ikke.
|
|||
Jesper Keller
Super bruger Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tak for svaret. Ja det kan være jeg lige skal forsøge at sikre at min kærestes Macbook er fuldt opdateret.. ellers må jeg prøve at installere Windows 7 eller 10 og se om det fungere bedre end Windows 8 og 8.1.
Tja.. Oven på de mail og telefon samtaler jeg havde med Logitech lød det som om supporten havde 'givet' op og så var den nemme løsning bare at sige at fjernbetjeningerne var defekte - og at jeg skulle reklamere over dem ved forhandleren jeg har købt dem af (dette på trods af jeg havde fortalt personen at den ene var en ombytter for dem og den anden var brugt køb).
Det er bestemt hellere ikke den opfattelse jeg havde af dem, før jeg oplevede problemer med disse to Touch. Har altid skamrost Logitech (Sælger selv Logitech produkter i dagligdagen) for at have en suveræn support og var altid klar til at hjælpe - selvom ens produkt var langt over garanti. Men min opfattelse har hvertfald ændret sig drastisk ... Ejer både PC udstyr fra Logitech OG disse to fjernbetjeninger - og det bliver hvertfald ikke Logitech igen fra min side af. Ellers tak
|
|||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg kan ikke genkende OP's oplevelser med mgl support. Fik også min One byttet til en Touch kvit og frit. Kunne så ikke lægge indstillingerne fra One over på Touch, så den skulle sættes op fra bunden. Her drillede min PC, og måtte låne naboens PC før det virkede. Og hele vejen blev jeg supported via mail og tlf.
Det var så inden for 6 mdr, så nu er jeg spændt på servicen næste gang jeg støder på et opsætningsproblem. |
|||
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
De skal/bør servicere dig som kunde, uanset hvor gammelt dit produkt er, eller hvor det end er kommet fra. Det er det mindste man bør forvente, som forbruger.
|
|||
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Uanset om det er en fejl 40 eller ej, så bør Logitech være dem der er mest behjælpelige.
Det er fatalt, hvis man kan opnå bedre råd/vejl/service i et forum som dette her, end hos en producent. |
|||
dr gonzo
Guld medlem Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har også en Harmony Touch, og har fundet ud af, at den ikke virker med windows 8. Jeg bruger min mac, med nyeste OE, og her er der ingen problemer.
|
|||
Berdel
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg vil bare lige tilføje at jeg ALDRIG har oplevet så god support som logitech tilbyder. Dansk support og de skriver og ringer indtil problemet er løst - og så er de tilmed kompetente.
Håber at du får løst dit problem, men det lyder umiddelbart som en fejl 40
|
|||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |