recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung H8900 og Viasat parabol
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung H8900 og Viasat parabol

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Jonas Serner-Pederse Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 07-Juni-2015
Sted: 7560 Hjerm
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Serner-Pederse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2015 kl. 16:04
Ok :-) 
Jeg har mit viasat-abbonement gennem DLG (de har vist et samarbejde). 
Her ser det ud til at de kan tilbyde dette: 

Det ser ikke ud til at være leje, tror jeg. 
Mon den kan anbefales? 


Til top
Peter49 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Juni-2008
Status: Offline
Point: 256
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter49 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2015 kl. 16:15
Den Samsung og Panasonic der er nævnt kan ikke bruges til Viasat. Det skal være den du kan få gennem DLG.

Redigeret af Peter49 - 07-Juni-2015 kl. 16:18
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2015 kl. 16:26
Oprindeligt skrevet af Jonas Serner-Pederse Jonas Serner-Pederse skrev:

Ok :-) 
Jeg har mit viasat-abbonement gennem DLG (de har vist et samarbejde). 
Her ser det ud til at de kan tilbyde dette: 

Det ser ikke ud til at være leje, tror jeg. 
Mon den kan anbefales? 



Ja det er den du skal satse på. 499kr i eengangs betaling er ok
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2015 kl. 16:27
Oprindeligt skrevet af Peter49 Peter49 skrev:


Den Samsung og Panasonic der er nævnt kan ikke bruges til Viasat. Det skal være den du kan få gennem DLG.

Nå ok, det var jeg ikke klar over. Så selvom der er DVB-S tuner er det ingen garanti.
Til top
Peter49 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Juni-2008
Status: Offline
Point: 256
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter49 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2015 kl. 16:36
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Peter49 Peter49 skrev:


Den Samsung og Panasonic der er nævnt kan ikke bruges til Viasat. Det skal være den du kan få gennem DLG.

Nå ok, det var jeg ikke klar over. Så selvom der er DVB-S tuner er det ingen garanti.

Du kan ikke få/købe CA modul til Viasat. 

Til top
Peter49 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Juni-2008
Status: Offline
Point: 256
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter49 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2015 kl. 16:39
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Jonas Serner-Pederse Jonas Serner-Pederse skrev:

Ok :-) 
Jeg har mit viasat-abbonement gennem DLG (de har vist et samarbejde). 
Her ser det ud til at de kan tilbyde dette: 

Det ser ikke ud til at være leje, tror jeg. 
Mon den kan anbefales? 



Ja det er den du skal satse på. 499kr i eengangs betaling er ok

Den til 499kr er vel den trådstarter har. Den der kan optage koster 1199kr.
Til top
Jonas Serner-Pederse Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 07-Juni-2015
Sted: 7560 Hjerm
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Serner-Pederse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2015 kl. 18:40
Ja, det var den til 1199 jeg tænkte på. 
Det lyder lidt til at det er den eneste valgmulighed jeg har, med mindre man skifter til en anden måde at få tv på. 
Tak til jer alle, for indput indtil videre, det er dejligt at der er hjælp at hente. 


-Jonas 

 
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2015 kl. 22:07
Som andre har prøvet at forklare dig, er det kun Viasats egne bokse der kan bruges til deres signal. Deres kanaler er krypteret med NDS/Videoguard og der kan ikke købes løse CA moduler dertil.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2015 kl. 09:45
det er vist ikke nok at købe en Viasat Plus boks, du skal også have et Viasat plus abonnement til kr. 49,- pr måned for at kunne optage.
Til top
Jonas Serner-Pederse Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 07-Juni-2015
Sted: 7560 Hjerm
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Serner-Pederse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2015 kl. 14:41
Så, nu har jeg byttet maskinen i Bilka, bestilt en ny boks via DLG til 1199 og købt en lille 3D-afspiller fra Philips (BDP2180) til 599, da jeg mangler sådan én og den ikke er på boksen fra DLG. 

Tak for hjælpen alle sammen. 

-Jonas 
 
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2015 kl. 15:12
Velbekomme! Håber du får det hele til at virke.
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2015 kl. 15:51
Kampus, nu har alle dine indlæg(næsten som sædvanligt) været fejl information, så dit velbekomme er vist lidt fejlplaceret?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu