recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mest Gulvhøjttaler for pengene, mærker?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mest Gulvhøjttaler for pengene, mærker?

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
isaac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 481
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isaac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2015 kl. 05:16
Hvilke forstærkere kører i med ifm Triangle Esprit Antal. Jeg vil helt sikkert kigge på den, og prøve den med hjem fra Hififreaks, nu da nogle her anbefaler den. Og så også prøve rubicon for at sammenligne. 
Til top
isaac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 481
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isaac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2015 kl. 06:01
Jeg har også, ekstraordinært kigget på en anden Triangle højttaler, nemlig Magella Grande 24K. Synes den ser ret flot ud, og så er det ikke hver dag at man har guldbeklædte højttalere stående i sin almennyttige bolig. Nogen der kan anbefale dem, går ud fra at der er en del af brugerne herinde der har dem stående derhjemme Wink http://hifi-freaks.dk/webshop//produkter-hoejttalere-gulvhoejttalere-triangle-magellan-grande-concert-24k-p-1478.html
Prisen ja altså den er lidt oppe i den højere ende, men skal vi ikke unde os selv den luksus at have sådan et sæt stående ved siden af feks tv´et? Kan i anbefale en forstærker der matcher? Gerne en lidt billigere end prisen på højttaler-sættet, da jeg trods alt har et budget at overholde. 


Redigeret af isaac - 20-September-2015 kl. 06:02
Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2015 kl. 08:55
Oprindeligt skrevet af isaac isaac skrev:

Hvilke forstærkere kører i med ifm Triangle Esprit Antal. Jeg vil helt sikkert kigge på den, og prøve den med hjem fra Hififreaks, nu da nogle her anbefaler den. Og så også prøve rubicon for at sammenligne. 

Mine er bi-ampet til en Densen B-340+ effektforstærker som er koblet til en Marantz SR6009 preout.
Er spændt på at høre din mening når du har lyttet til begge. Rubicon var vist ikke på markedet dengang jeg købte Triangle, tror de matcher hinanden rimelig godt selvom jeg ikke har lyttet til dem.

Køber du Magellan Grande Concert så kommer jeg gerne forbi til en lytter.Smile





Redigeret af Dorf - 20-September-2015 kl. 09:00
Til top
isaac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 481
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isaac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2015 kl. 17:58
Oprindeligt skrevet af Dorf Dorf skrev:

Oprindeligt skrevet af isaac isaac skrev:

Hvilke forstærkere kører i med ifm Triangle Esprit Antal. Jeg vil helt sikkert kigge på den, og prøve den med hjem fra Hififreaks, nu da nogle her anbefaler den. Og så også prøve rubicon for at sammenligne. 

Mine er bi-ampet til en Densen B-340+ effektforstærker som er koblet til en Marantz SR6009 preout.
Er spændt på at høre din mening når du har lyttet til begge. Rubicon var vist ikke på markedet dengang jeg købte Triangle, tror de matcher hinanden rimelig godt selvom jeg ikke har lyttet til dem.

Køber du Magellan Grande Concert så kommer jeg gerne forbi til en lytter.Smile




Jamen du er velkommen til en lytter Smile Jeg skal bare lige kigge på min bankkonto, for at se om mit budget kan matche mit behov, for det er jo et rent røverkøb til den pris. 

Bi-Amping det kunne også være en idé. Har kun kigget en lille smule før i tiden på den mulighed, nogle siger det giver en forbedring andre siger det ikke gør. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu