recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Efterlysning: YouSee bruger Guldborgsund kommune
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Efterlysning: YouSee bruger Guldborgsund kommune

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Skywalker Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 142
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skywalker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Efterlysning: YouSee bruger Guldborgsund kommune
    Sendt: 14-Maj-2016 kl. 12:50
Jeg har nu den sidste måned prøvet på at få svar fra YouSee support ( 3 stk. mails) ; men det er åbenbart umuligt at trænge igennem via mail, og jeg orker ikke at snakke med en teenager fra supportlinienWink
Mit problem er at jeg på min side under "Mit TV" ser at min mdl. pris for tv, er steget fra 339.- til 419.-.
Er der andre brugere i Guldborgsund kommune med mellempakken og bland-selv, som kan oplyse mig om det er samme "problem" med deres pris.
Jeg håber så sandelig at det er en "tyrkfejl", ellers så mister de endnu en kunde. Og for at føje spot til skade, så fik jeg i dag en mail med en tilfredshedsundersøgelse Clap Så der fik de råt for usødet.

Mvh. og go' pinse
Troels
Til top
HiFi_Geek Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 42
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HiFi_Geek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2016 kl. 16:30
Det tror jeg, at du kan tage stille og roligt. Vi kan heller ikke se tv på vores boks. Meldingen fra "teenageren i supporten": Vi er ved at skifte it-system :-)
Til top
kiuls Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-Januar-2005
Sted: 2500 Valby
Status: Offline
Point: 166
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kiuls Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2016 kl. 20:27
Præcis - det har at gøre med deres noget
 langtrukne opdatering af deres IT.

De har lovet at det skulle blive løst i næste uge og indtil da, vil den vise fejlagtige priser ...
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu