recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Reparation af mobil
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Reparation af mobil

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
godowsky Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 13-Februar-2008
Status: Offline
Point: 357
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér godowsky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2022 kl. 12:00
Præcis, men hvad stille man lige op, når man står overfor en person, der på ingen måde er indstillet på at hjælpe. Sådan lidt småsur, som om jeg simpelthen forstyrrede med min blotte tilstedeværelse.

Nu har jeg skrevet til repair og sagt, at det er pengene tilbage eller en ny telefon.


Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2022 kl. 12:04
Kravet om penge tilbage eller ny tlf (forstår ikke du vil ha en magen til) skal stiles til sælger. 

Redigeret af Munch - 23-August-2022 kl. 12:06
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2022 kl. 12:22
Oprindeligt skrevet af godowsky godowsky skrev:

Præcis, men hvad stille man lige op, når man står overfor en person, der på ingen måde er indstillet på at hjælpe. Sådan lidt småsur, som om jeg simpelthen forstyrrede med min blotte tilstedeværelse.

Nu har jeg skrevet til repair og sagt, at det er pengene tilbage eller en ny telefon.

Jeg håber det hjælper.

Jeg havde forlangt at sælger skulle tage sig af sagen, og henvist til mine rettigheder på forbrug.dk.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2022 kl. 12:37
Oprindeligt skrevet af godowsky godowsky skrev:


Da jeg kommer derned, er det selvfølgelig en anden end den jeg har talt med, og her er lyden en anden. Det kan de slet ikke tage stilling til, den med at det skal være samme fejl blev lige luftet, men iøvrigt måtte jeg selv henvende mig til repair via mail og forklare situationen. I betragtning af den telefonsamtale, hvor de jo let kunne have givet mig den relevante emailadresse, var en en efter min mening dybt uforskammet måde at forholde sig til en fejl, på et produkt de selv har solgt.


Jeg kunne godt tænke mig at kende navnet på den butik, så jeg ved, hvem jeg skal undgå!

Handel og reklamation er et forhold mellem sælger og kunde. De kan ikke bare henvise dig til “repair”, de skal tale aktion selv!


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
godowsky Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 13-Februar-2008
Status: Offline
Point: 357
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér godowsky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2022 kl. 12:54
Så fik jeg svar fra repair, - jeg kan få en anden model, så det er nok løsningen.

Tak for hjælpen!

Vh

Godowsky

Redigeret af godowsky - 23-August-2022 kl. 16:49


Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2022 kl. 17:44
Oprindeligt skrevet af godowsky godowsky skrev:

Så fik jeg svar fra repair, - jeg kan få en anden model, så det er nok løsningen.

Tak for hjælpen!

Vh

Godowsky
Thumbs Up
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4931
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2022 kl. 22:36
Oprindeligt skrevet af godowsky godowsky skrev:

Så fik jeg svar fra repair, - jeg kan få en anden model, så det er nok løsningen.

Tak for hjælpen!

Vh

Godowsky
Jeg tror at der er mange som gerne ville kende forhandleren i denne sag.

3 gange raparationer er for mange gange, specielt når 2 af dem er mainboard som skiftes.
Købeloven er utvetydig i denne sammenhæng.
Jeg ville stå på retten til at kræve pengene tilbage. Du har haft så mange ulemper ved denne handel, at du ikke bare skal føje forhandleren. Hvad sker der når den "anden" model måske fejler?

Med pengene tilbage, kan du lave en ny handel og modtage 2 års reklamation på det nye produkt.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu