recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vække computer efter "slumre" uden logon skærm?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vække computer efter "slumre" uden logon skærm?

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2023 kl. 06:45
#steyr: Jeg tror nok at jeg heller ikke kunne se muligheden selv efter at jeg havde sat password på (men måske havde jeg ikke haft genstartet eller slukket/tændt computeren på det tidspunkt - det er jeg ikke helt sikker på). Så derfor prøvede jeg de andre forslag. Men nu har computeren jo været slukket og tændt igen nogle gange - så det kunne jo være at det havde ændret sig. Så jeg var inde og kigge og ganske rigtigt, så havde jeg nu muligheden for at vælge mellem "efter slumre" (som den stod til) og "aldrig".

Så nu virker det. Det der undrer mig er bare at jeg har aldrig sat password på computeren før - men det har virket før. Jeg synes bare personligt at det er lidt irriterende at skubbe til musen, gå ud i køkkenet og lave kaffe og så komme tilbage - nå ja, den har jo ikke tændt computeren helt som jeg regnede med, men står bare på logonskærmen. (Og det er hver gang, fordi jeg er ikke vant til det, så glemmer at det er sådan hver gang... LOL ).  Så - dejligt at det virker nu.

Tak til alle for alle Jeres gode input.  Smile  Mange tak for hjælpen, til Jer alle.  Thumbs Up
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
steyr Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 11-November-2004
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 46
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér steyr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2023 kl. 22:01
@Thorvald

Svært, at vide, hvordan computeren oprindelig har været sat op.
Det primære må være, at det nu virker som du gerne vil have det til. Tongue

(og jeg har selv haft samme issue, hvor det var manglende sat password - og manglende mulighed for at kunne sætte fluebenet "users must enter a password osv..." - for, at jeg kunne undgå logon skærm efter dvale).


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu