recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Så får vi en ringere ps3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSå får vi en ringere ps3

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12234
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2007 kl. 11:50
Så dumme er Sony selvfølgelig ikke. Udviklingsværktøjerne til PS3-spil tillader selvfølgelig slet ikke indblanden fra PS2 hardwaren, der i øvrigt altid har været planlagt, skulle fjernes igen på et senere tidspunkt.
Til top
Bendix Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2007 kl. 11:54
Enige med Naiera, det betyder ikke noget for udviklerne at der er disse ændringer på PS3 i EU-
Til top
turbonegro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 290
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2007 kl. 16:27
Hmm, det må vi jo så lade fremtiden vise. Nyeste bulletiner siger som sagt kompatibilitet med 1000 PS2 titler hvilket er et pænt stykke under halvdelen af de 2451 PS2 titler der er til at købe i øjeblikket (ifølge comon.dk)

Jeg er ked af at være (den eneste?) sortseer her hvad angår den europæiske lancering af PS3. Måske havde jeg sat forventningerne for højt, men jeg føler mig altså snydt i forhold til hvad de andre verdensdele får - og har haft adgang til i lang tid nu, og snydt i forhold til hvad Sony har lovet os indtil for nogle dage siden hvor alt pludselig blev ændret til et ringere produkt. Og produktet ER altså ringere - software kan på ingen måde klare renderingen af PS2 spil på niveau med hvad hardware kan klare, uanset hvor mange patches der bliver smidt efter den døde sild. At tro på det svarer til at købe alt hvad der bliver tilbudt dig i din email indbakke i den tro at det virker

Og hvor ved du fra, Naiera, at det hele tiden har været planen at fjerne hardware kompatibiliteten på et senere tidspunkt? Gerne et link.
Jeg tror det bliver en svær kamel at sluge for japanerne og amerikanerne når den tid kommer.

Og den billige 20 gb model får vi så heller ikke her i Europa, men det kan jeg trods alt bedre leve med.
Til top
Bornholmeren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 11-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 278
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2007 kl. 22:19
Jeg køber nu ikke en ps3 for at spille ps2 spil. Det klarer jeg på min ps2 maskine (V7, med 200gb HDD). Så det bekymrer ikke mig, og kan heller ikke forstå hvorfor det er det store samtale emne på mange fora. men det er nok bare mig Næh bare den for upscaling af mine dvd´ere og der kommer nogen fede spil. I denne firmware-tidsalder, kommer alt til den der venter.(næsten)
Til top
turbonegro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 290
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2007 kl. 00:21
Oprindeligt skrevet af Bornholmeren Bornholmeren skrev:

Jeg køber nu ikke en ps3 for at spille ps2 spil. Det klarer jeg på min ps2 maskine (V7, med 200gb HDD). Så det bekymrer ikke mig, og kan heller ikke forstå hvorfor det er det store samtale emne på mange fora. men det er nok bare mig Næh bare den for upscaling af mine dvd´ere og der kommer nogen fede spil. I denne firmware-tidsalder, kommer alt til den der venter.(næsten)


Ja, det er selvfølgelig en oplagt mulighed at gemme sin gamle PS2, men det var jo netop et af Sony's største argumenter for at vi skulle investere i en PS3 at den ville være bagud kompatibel, og det er den så pludselig ikke længere.
Til top
Bornholmeren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 11-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 278
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2007 kl. 09:47

Oprindeligt skrevet af turbonegro turbonegro skrev:

Oprindeligt skrevet af Bornholmeren Bornholmeren skrev:

Jeg køber nu ikke en ps3 for at spille ps2 spil. Det klarer jeg på min ps2 maskine (V7, med 200gb HDD). Så det bekymrer ikke mig, og kan heller ikke forstå hvorfor det er det store samtale emne på mange fora. men det er nok bare mig Næh bare den for upscaling af mine dvd´ere og der kommer nogen fede spil. I denne firmware-tidsalder, kommer alt til den der venter.(næsten)


Ja, det er selvfølgelig en oplagt mulighed at gemme sin gamle PS2, men det var jo netop et af Sony's største argumenter for at vi skulle investere i en PS3 at den ville være bagud kompatibel, og det er den så pludselig ikke længere.

Ja min gamle ps2´er holder selvfølgelig heller ikke evigt. Jeg er sikker på Sony nok skal få det strikket sammen.

I mellemtiden kan man holde sig opdateret ved at læse de sidste nyheder her: http://www.n4g.com/ps3/

Til top
Ole Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

recordere.dk teamet

Oprettet: 04-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 874
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2007 kl. 17:34

Oprindeligt skrevet af turbonegro turbonegro skrev:


Ja, det er selvfølgelig en oplagt mulighed at gemme sin gamle PS2, men det var jo netop et af Sony's største argumenter for at vi skulle investere i en PS3 at den ville være bagud kompatibel, og det er den så pludselig ikke længere.

Hvis det er sandt, så har Sony da en mærkelig markedsføringsafdeling.

Sonys største argument for at købe PS3 er at man kan spille PS2-spil på den?!?

Så har jeg en billigere løsning: Link 

Moderator, recordere.dk
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12234
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2007 kl. 21:25
Oprindeligt skrevet af turbonegro turbonegro skrev:

Og hvor ved du fra, Naiera, at det hele tiden har været planen at fjerne hardware kompatibiliteten på et senere tidspunkt? Gerne et link.


Det er sådan nogle ting de har omtalt for længe, længe siden. Jeg kan ikke give noget link, da jeg ærligt talt ikke kan huske hvor jeg læste det. Men jeg troede egentlig også, at det mere eller mindre var almen viden. Det er jo også et oplagt sted at spare, når de med tiden gerne vil lave konsollen billigere at producere.


Redigeret af Naiera - 03-Marts-2007 kl. 21:26
Til top
turbonegro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 290
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2007 kl. 21:48
Oprindeligt skrevet af Ole Ole skrev:

Oprindeligt skrevet af turbonegro turbonegro skrev:


Ja, det er selvfølgelig en oplagt mulighed at gemme sin gamle PS2, men det var jo netop et af Sony's største argumenter for at vi skulle investere i en PS3 at den ville være bagud kompatibel, og det er den så pludselig ikke længere.

Hvis det er sandt, så har Sony da en mærkelig markedsføringsafdeling.

Sonys største argument for at købe PS3 er at man kan spille PS2-spil på den?!?

Så har jeg en billigere løsning: Link 


Hehe, klodset formuleret af mig kan jeg godt se. Selvfølgelig er det ikke hovedargumentet, men en af de væsentlige grunde til at fortsætte med at bruge Sony's produkter så. Det er jo velkendt at udbuddet af spil, og i særdeleshed gode spil, ikke er voldsomt omkring lanceringstidspunktet. Der er vel omkring 30-40 PS3 titler på nuværende tidspunkt, hvoraf vel kun 5-10 stykker er eksklusive PS3 titler. At lancere en ny spilleplatform med et gigantisk bagkatalog er jo alt andet lige genialt, men sådan skulle det så ikke være, i hvert fald ikke her i Europa. Jeg er stadig mere end almindeligt lun på PS3, men har nu valgt at vente til udbuddet af spil, og især børnevenlige, er tilfredsstillende. Derudover giver det jo den fordel at prisen formodentlig falder i løbet af det næste års tid. Alternativet er at håbe på en hurtig mod-chip, så man kan snuppe en med hjem fra USA og få det bedste af alle verdener.
Til top
Bolt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 99
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2007 kl. 08:03
De fleste ser ud til at mene, at der bliver langt færre eksklusivtitler med denne generation. Flere titler der i sin tid blev annonceret som eksklusive PS3 (eller 360) titler bliver multiplatform. Udviklingsomkostningerne stiger hele tiden.

Men ellers har det stensikre argument jo altid været. Køb den konsol, der har de spil du vil spille.
Til top
Bendix Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2007 kl. 09:23


Battlefield Bad company

Redigeret af Bendix - 04-Marts-2007 kl. 09:23
Til top
Bechman Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
Avatar
Recordere.dk Teamet

Oprettet: 17-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 216
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2007 kl. 18:17

jeg har lige benyttet EB games tilbud om at aflevere sin ps2 incl 10 spil (uanset hvilke spil man har) og så få 1600 i rabat på ps3. Så nu har jeg ikke så mange ps2 titler jeg kan spille, men helt ærligt, man køber vel ikke ps3 for at spille ps3 spil?? jo da nogle enkle spil i ny og næ, men 98% af tiden bør da være helliget de kommende spil, ellers var der da ingen grund til at købe maskinen.

Nej lad os nu glæde os til den lander om 2 uger og jeg tror den vil vise sit værd i løbet af året...

Jeg GLÆÆÆÆDER mig

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu