recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Epson EMP-TW1000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEpson EMP-TW1000

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
CSN Teknik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 20-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1091
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2007 kl. 22:09
Jeg har lige siddet og testet JVC HD1 og Mitsubishi HC 6000, og må sige at der er fordele ved dem begge.
Men kig forbi og se det ved selvsyn. Jeg er også ved at montere lidt BenQ fullHD projektor.
Jeg tror ikke at jeg kan hamle op imod priserne i tyskland, tilgengæld tilbyder jeg at få det demonstreret inden køb, og forhåbentlig en bedre service end dem sydpå

Så man skal gøre op med sig selv, er det kun prisen der tæller, eller skal det også være en god ting ved længere varende bekendtskab i tilfælde af garanti rep, eller software opgrade mm.
Det vægter folk åbenbart forskelligt.
Mvh.Christian

CSN Teknik

Integra.Elac.Velodyne.MKSound.KEF.CSN CustomCables.
Til top
Asklepios Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4342
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2007 kl. 22:14
Hvad Christian, kan du så ikke lige tage et par FULL HD med når du alligevel skal aflever en onkyo 805??
Så skal jeg nok, indenfor de næste par år, finde ud af hvorfor en jeg vil have!!

Med venlig hilsen
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables






Til top
Rønnest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 679
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2007 kl. 09:47

Tak for tilbuddet Christian, men jeg synes ikke det er fair af mig, at ulejlige dig med at demoe projektorer for mig, hvis jeg så ender med at købe den i Tyskland. Mitsubishi HC5000 er en reel option for mig (hvis den kører ægte 1080p/24), men jeg tror umiddelbart vi er for langt fra hinanden i pris (men det ved jeg jo ikke). Man kan købe HC5000 for 18.9K (og TW-1000 for 16.8K) i DE. Derudover skal jeg jo bekoste en kalibrering - den er jeg med på. Du skal være velkommen til at PB mig en pris.

Og et spørgsmål: Er Mitsubishi HC4900 meget ringere end HC5000?

Jeg har i øvrigt også haft overvejet Optoma HD80, men den imponerede mig ikke. Det gjorde Infocus IN82 til gengæld (den er bare for dyr for mig - desværre).

mvh.
Rønnest



Redigeret af Rønnest - 19-December-2007 kl. 09:49
Sony 65AF8, Onkyo TX-NR929, Dune HD Max, Yousee tv-bokx, Synology 1010+/DX510, Sonos ZP90, B&W 603S3 - 600S3 - LCR60 - ASW600, JVC HD550, 92" Lissau motorlærred.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu