recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste Blu-Ray afspiller - Max 4000 kr.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBedste Blu-Ray afspiller - Max 4000 kr.

 Besvar Besvar Side  123 9>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
slettet.18124 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 13-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 781
Direkte link til dette indlæg Emne: Bedste Blu-Ray afspiller - Max 4000 kr.
    Sendt: 21-Januar-2008 kl. 18:33

 

Har snakket med en Panasonic forhandler, da jeg selv har/havde fået øje på den. P.t findes den kun på det amerikanske marked.

Er du begyndt at tvivle på modellen, til prisen er den ikke tosset, men det ser ud til den kun kommer med 5.1 - så søger man en med 7.1 skal du et nummer op, og så stiger prisen også en del, den understøtter også flere lydformater.

Men ham der startede indlægget skrev 4.000,- så ryger den store model væk.

 

Til top
hdMi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2008 kl. 12:50
[QUOTE=Jan.Larsen]

 


Du har denne mulighed, Panasonic DMP-BD30K.


Den kommer til Danmark i Marts mdr. til de 4.000,- Og nu ved jeg ikke
om du har, eller skal købe en reciver, om den har 5.1 eller 7.1

[/
QUOTE]


Efter CES er jeg begyndt at tvivle, ved egentlig ikke hvorfor. Hvor har du det
egentlig fra?
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12242
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2008 kl. 22:20
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jamen vi er slet ikke uenige om havd afspillerne kan - det ligger jo ligesom helt fast.
Det jeg mener er, at forskellene mellem 2 afspillere snildt kan drukne i et halv surt tv, eller er tv med ringe indstillinger


Det er vi sådan set ikke uenige om, men det er ikke det du lægger ud med at skrive.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12242
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2008 kl. 22:18
Oprindeligt skrevet af jr00 jr00 skrev:

Kunne du ikke snart skrue lidt ned for disse useriøse kommentarer.


Det var overhovedet ikke useriøst. En afspillers evner ændrer sig ikke, bare fordi displayet ændrer sig. Det er jo sund fornuft.

Oprindeligt skrevet af jr00 jr00 skrev:

f.eks. skal man et stykke ind i denne tråd før du skriver at du aldrig selv har testet BD-P1400'eren, men det afholder dig ikke fra at kritisere dens performans.


Jeg har forklaret temmelig klart, hvorfor jeg anbefaler PS3'en over 1400'eren, og hvordan jeg kan 'tillade' mig dette, uden at have haft sidstnævnte mellem hænderne. 1400'eren skal nok være den rigtige løsning for nogen, men det ændrer ikke på at den er upopulær af forskellige årsager, og at den ikke kan opgraderes til profil 1.1 og 2.0, ligesom PS3'en, for bare at nævne et par ting.



Redigeret af Naiera - 20-Januar-2008 kl. 22:23
Til top
slettet.18124 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 13-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 781
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2008 kl. 20:04

 

Du har denne mulighed, Panasonic DMP-BD30K.

Den kommer til Danmark i Marts mdr. til de 4.000,- Og nu ved jeg ikke om du har, eller skal købe en reciver, om den har 5.1 eller 7.1

Til top
Gerdes Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

recordere.dk teamet

Oprettet: 12-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 425
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2008 kl. 19:32
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Det jeg mener er, at forskellene mellem 2 afspillere snildt kan drukne i et halv surt tv, eller er tv med ringe indstillinger



Det har du da uden tvivl ret i . Men hvorfor diskutere hvilke produkter der er bedst under dårlige forhold?


Redigeret af Gerdes - 20-Januar-2008 kl. 19:56
Til top
jr00 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-December-2004
Status: Offline
Point: 79
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2008 kl. 17:21

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Det kan godt være, at man kan indstille et givet tv til at have så elendigt et billede, at forskellen mellem den ene og den anden afspiller forsvinder, men det ændrer ikke på hvad afspillerne kan!

En mindelig opfordring:

Kunne du ikke snart skrue lidt ned for disse useriøse kommentarer. Du har altså en tendens til at udtale dig meget bastant (ofte i form af one-liners) om ting du ikke har noget erfaring med - f.eks. skal man et stykke ind i denne tråd før du skriver at du aldrig selv har testet BD-P1400'eren, men det afholder dig ikke fra at kritisere dens performans. Kunne du ikke holde dig til at beskrive dine egne erfaringer og altså ikke anmelde en afspiller alene på baggrund af synspunkter du har læst på diverse fora. Alle afspilleren har deres fordele og ulemper og det er meget muligt at PS3 er den bedste løsning for nogle personer, hvorimod f.eks. BD-P1400'eren er den bedste for andre.

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2008 kl. 17:08

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jamen vi er slet ikke enige om, at den oplevede billede - og detaljekvalitet ikke også afhænger af det tilsluttede TV, samt tv´ets indstillinger.
Jeg har set "tonvis" af tv afspillende såvel Blu-Ray som SD DVD, hvor indstillingerne (eller TV´et) er så elendigt, at man kun får et væsentligt ringere udbytte i forhold til det "maksimalt opnåelige". 


Det kan godt være, at man kan indstille et givet tv til at have så elendigt et billede, at forskellen mellem den ene og den anden afspiller forsvinder, men det ændrer ikke på hvad afspillerne kan!

Jamen vi er slet ikke uenige om havd afspillerne kan - det ligger jo ligesom helt fast.

Det jeg mener er, at forskellene mellem 2 afspillere snildt kan drukne i et halv surt tv, eller er tv med ringe indstillinger

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12242
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2008 kl. 16:23
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jamen vi er slet ikke enige om, at den oplevede billede - og detaljekvalitet ikke også afhænger af det tilsluttede TV, samt tv´ets indstillinger.
Jeg har set "tonvis" af tv afspillende såvel Blu-Ray som SD DVD, hvor indstillingerne (eller TV´et) er så elendigt, at man kun får et væsentligt ringere udbytte i forhold til det "maksimalt opnåelige". 


Det kan godt være, at man kan indstille et givet tv til at have så elendigt et billede, at forskellen mellem den ene og den anden afspiller forsvinder, men det ændrer ikke på hvad afspillerne kan!
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2008 kl. 16:08
spørgsmålet er om disse diskusioner går på det man ved,eller det man har læst?
Til top
Gerdes Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

recordere.dk teamet

Oprettet: 12-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 425
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2008 kl. 15:56
Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:


Ej selvfølgelig ved du det er gas, med disse %-satser.


Ja da .
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Marts-2007
Status: Offline
Point: 4207
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2008 kl. 15:51
Oprindeligt skrevet af Gerdes Gerdes skrev:

Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:


Stakkels dig Gerdes, de forløbige meldinger lyder på at Marantz har en ydelse der svarer til 90% af  Toshiba og 99% af Samsung, Denon´s tal er 92% og 100%.
Mærkerytter .


Du blander æbler og pærer . Men du må da gerne oplyse mig om, hvordan Marantz og Denon kan yde x % af Toshiba, når Toshiba ikke kan afspille blåt .


Det er netop derfor den ikke kommer op på Toshiba .
Ej selvfølgelig ved du det er gas, med disse %-satser.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 9>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu