recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kompensation fra Stofa
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKompensation fra Stofa

 Besvar Besvar Side  <1 678
Forfatter
Besked
summer Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 192
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2008 kl. 19:40
Oprindeligt skrevet af summer summer skrev:

Oprindeligt skrevet af Mike S. Mike S. skrev:

summer - hvorfor ringer du ikke ind og får en service tid så du kan få tjekket dit signal igennem - en BER på så meget skal rettes.

Det er virkelig frustrerende. To timer efter TV2 koksede totalt, var alt i den skønneste orden igen. Hvis der nu ikke er nogen aktuelle fejl, når/hvis en tekniker bestilles/kommer, så koster det vel kassen. Jeg har jo ikke flere "millioner" at fyre af på den ustabile modtagelse jeg oplever.

Nu har jeg i går og i dag prøvet både tlf. og mail, men det er håbløst at få kontakt/respons.'

I aften er både DR1 og TV2, og ganske givet andre kanaler også, totalt flippet med pixeleringer i tal som tidligere beskrevet.

Jeg orker simpelthen ikke at sidde og tjekke alle kanal for "gode eller dårlige"

Når og hvis jeg får mit signal målt og fejl der er udelukket, ryger boksen retur.

Jeg lader mig ikke "købe" med latterlige 79kr. (HD-pakken) for x antal timers frustrerende timers arbejde.

Til top
summer Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 192
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2008 kl. 19:43

Oprindeligt skrevet af Mike S. Mike S. skrev:

Summer - 100% enig - det er et problem og ikke nemt at lokalisere. Har du et kundenummer?

Ja, det stod der også: 2166601 Hals Antenneforening / Aalborg

Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2008 kl. 20:24
Summer skriv til support@stofa.dk
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
Til top
summer Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 192
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2008 kl. 22:05

Oprindeligt skrevet af Mike S. Mike S. skrev:

Summer skriv til support@stofa.dk

Det kan jeg jo prøve. Det hjælper ikke at skrive til Aalborg og det kan hurtigt blive 1. marts, som er sidste frist for aflevering af boksen.

Til top
summer Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 192
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2008 kl. 14:44
Oprindeligt skrevet af summer summer skrev:

Oprindeligt skrevet af Mike S. Mike S. skrev:

Summer skriv til support@stofa.dk

Det kan jeg jo prøve. Det hjælper ikke at skrive til Aalborg og det kan hurtigt blive 1. marts, som er sidste frist for aflevering af boksen.

Har haft kontaktet support@stofa.dk De kan ikke forstå hvad jeg skriver til dem, kun at jeg ikke er tilfreds og tilbyder at sende en tekniker til x-antal kr. til at gennemmåle min forbindelse. Teknikerbesøg som jeg havde krav på gratis, da jeg købte boksen i dec.

Nu har jeg snakket med Aalborg og det lader til de vil gøre det gratis.

Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2008 kl. 14:50
Oprindeligt skrevet af summer summer skrev:

Oprindeligt skrevet af summer summer skrev:

Oprindeligt skrevet af Mike S. Mike S. skrev:

Summer skriv til support@stofa.dk

Det kan jeg jo prøve. Det hjælper ikke at skrive til Aalborg og det kan hurtigt blive 1. marts, som er sidste frist for aflevering af boksen.

Har haft kontaktet support@stofa.dk De kan ikke forstå hvad jeg skriver til dem, kun at jeg ikke er tilfreds og tilbyder at sende en tekniker til x-antal kr. til at gennemmåle min forbindelse. Teknikerbesøg som jeg havde krav på gratis, da jeg købte boksen i dec.

Nu har jeg snakket med Aalborg og det lader til de vil gøre det gratis.

Support kan godt forstå hvad du skriver - og en måling af signalet ved standeren for at udbedre fejl, koster normalt ikke noget...

Men fint at vores tekniske service har fået fat på dig, og I får lavet en aftale, det var vel det primære...

Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Nexeren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-August-2005
Sted: Nørresundby
Status: Offline
Point: 605
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2008 kl. 20:40
Nogle der ved om man også automatisk opsiger sin temapakke hvis man leverer boks og kort tilbage inden 1. marts? Det drejer sig om AN-TV. Ville ikke være fedt at levere boksen tilbage men stadigvæk skulle betale for en temapakke i 12 måneder.
Til top
slettet.18124 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 13-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 781
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2008 kl. 10:19

-



Redigeret af Jan.Larsen - 26-Januar-2009 kl. 14:22
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 678
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu