recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HD DVD er død
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHD DVD er død

 Besvar Besvar Side  <1 192021
Forfatter
Besked
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Marts-2007
Status: Offline
Point: 4207
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2008 kl. 20:49
Jeg tror også HD DVD er dødt nu. Der kom ingen HD DVDfilm i postkassen i dag .

Så er det jo godt man lige fik bestilt 4 mere .

EzyDVD droppede lige prisen en ekstra tand på nogle stykker .


Redigeret af Hans j - 28-Marts-2008 kl. 20:50
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24629
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2008 kl. 20:54

Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:

Jeg tror også HD DVD er dødt nu. Der kom ingen HD DVDfilm i postkassen i dag .

Så er det jo godt man lige fik bestilt 4 mere .

EzyDVD droppede lige prisen en ekstra tand på nogle stykker .

hvad satan er det for noget, så må du op på loftet, og hente nogen af de gamle, så du har noget at se.

nå du tør også stadig bestille hos ezy.

du er ser vel ikke også x-faktor? det kan da ikke kun være mig som ikke ser det?

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Marts-2007
Status: Offline
Point: 4207
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2008 kl. 21:15
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:

Jeg tror også HD DVD er dødt nu. Der kom ingen HD DVDfilm i postkassen i dag .

Så er det jo godt man lige fik bestilt 4 mere .

EzyDVD droppede lige prisen en ekstra tand på nogle stykker .

hvad satan er det for noget, så må du op på loftet, og hente nogen af de gamle, så du har noget at se.

nå du tør også stadig bestille hos ezy.

du er ser vel ikke også x-faktor? det kan da ikke kun være mig som ikke ser det?


Følger med med et halvt øre, Heidi røg jo ud, hun var uden konkurrence min favorit.

Mine HD-DVD´ere er jo godt nok indtil gået glat igennem fra EzyDVD, skriver post.dk et brev til mig om dokumentation for værdi, for de mine ordrebekræftelser og acceptere de ikke, de er bestilt hver for sig, nægter jeg modtagelse, Ezydvd må så efterfølgende sende dem enkeltvis som de er bestilt. Jeg afholdte mig dog fra at bestille HD DVD serierne, de vil næsten 100% sikkert blive taget .

Stod lige og så på BD i Blockbuster: Lady in the water kr. 250,- købt hos ezydvd på HD DVD ca. kr. 35,- inkl. forsendelse. Har godt hørt den er megadårlig, men nu har jeg så råd til at se den uden at ægre mig .
Kan sikkert findes meget billigere på BD, men det var bare lige noget der slog mig da jeg bladrede i BD´erene.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24629
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2008 kl. 21:24
Citér

hvad satan er det for noget, så må du op på loftet, og hente nogen af de gamle, så du har noget at se.

nå du tør også stadig bestille hos ezy.

du er ser vel ikke også x-faktor? det kan da ikke kun være mig som ikke ser det?



Følger med med et halvt øre, Heidi røg jo ud, hun var uden konkurrence min favorit.

Mine HD-DVD´ere er jo godt nok indtil gået glat igennem fra EzyDVD, skriver post.dk et brev til mig om dokumentation for værdi, for de mine ordrebekræftelser og acceptere de ikke, de er bestilt hver for sig, nægter jeg modtagelse, Ezydvd må så efterfølgende sende dem enkeltvis som de er bestilt. Jeg afholdte mig dog fra at bestille HD DVD serierne, de vil næsten 100% sikkert blive taget .

Stod lige og så på BD i Blockbuster: Lady in the water kr. 250,- købt hos ezydvd på HD DVD ca. kr. 35,- inkl. forsendelse. Har godt hørt den er megadårlig, men nu har jeg så råd til at se den uden at ægre mig .
Kan sikkert findes meget billigere på BD, men det var bare lige noget der slog mig da jeg bladrede i BD´erene.
[QUOTE]

ja der er stor prisforskel. jeg har nu købt en del serier, hos ezy, bla har jeg købt alle sæsonerne af heksene fra warren manor, og de er gået glat igennem hver gang. jeg er kun røget i fælden en gang.. og mange af de serier jeg har købt derfra, udkom flere gange op til et år før end herhjemme, enda med dk tekst. så jeg er ikke bange for at bestille der.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 192021
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu