recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Positive reklamationer?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPositive reklamationer?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
fast2night Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2268
Direkte link til dette indlæg Emne: Positive reklamationer?
    Sendt: 29-Maj-2008 kl. 09:59
Oprindeligt skrevet af Dulciana Dulciana skrev:

Jeg ringede og forklarede sagen. Dagen efter kom der en label som jeg kunne sende pakken tilbage med. Desuden sendte de lige en ekstra harddisk med til mig + label, så jeg kunne sende den anden tilbage, hvis den dukkede op en dag. Det kan godt være at firmaet SKAL gøre sådan. Jeg er bare imponeret over deres effektivitet.


Hvis man modtager en forkert eller defekt vare, så skal firmaet betale for returportoen, noget de færreste firmaer desværre overholder i praksis, men netop Proshop har tjek på denne procedure.
Mvh Hans
Til top
Dulciana Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Januar-2006
Status: Offline
Point: 67
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2008 kl. 09:37

Jeg vil rose ProShop.

Jeg fik på et tidspunkt en pakke, som jeg ikke havede bestil..de var kommet til at sætte en forkert label på den forkerte pakke. Jeg havde godtnok bestilt noget, men ikke lige det grafikkort (jeg ventede på en harddisk).

Jeg ringede og forklarede sagen. Dagen efter kom der en label som jeg kunne sende pakken tilbage med. Desuden sendte de lige en ekstra harddisk med til mig + label, så jeg kunne sende den anden tilbage, hvis den dukkede op en dag. Det kan godt være at firmaet SKAL gøre sådan. Jeg er bare imponeret over deres effektivitet.

-Dulc

Desuden har jeg handlet hs dem flere gange - har aldrig haft problemer!

TV: Phillips 42PF5320 Optager: Phillips 3330H
Kamera: Canon MV830i (video) & Nicon 5000, Canon 960
Anlæg: Denon 2106 reciver + Dali højtalere & ProJect med Ortofon pickup
Computer: for mange
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24653
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2008 kl. 12:48
Oprindeligt skrevet af Soko Soko skrev:

Hmmmm...

1. Havde engang en fejl på et produkt (PC) købt hos mm-vision i Roskilde, det blev ordnet hurtigt og uden problemer af nogen art.

Jeg synes desuden at mm-vision har attraktive priser på PC-systemer (jeg er på jagt efter en ny gamer-pc ).

2. SHG sender kunderne en "advarsels-mail" når garantien på et produkt er ved at udløbe. Det er da fin service.

3. Købte et Sony tv gennem fælleskøb her på siden. Tv´et blev leveret af Sony Center Lyngby, der var særdeles hjælpsomme og venlige. De tilbød at tage den tomme embalage med retur, hvilket sparede mig for en tur i containeren.

Men mon ikke alle forretninger har kunder, som har haft dårlige oplevelser? Mange gange afhænger det også af kundens måde at henvende sig på.

Mvh. Soko

punkt 2. ja det er en fed ting, at man får at vide at garantien er ved at udløbe. der er måske en lille fejl på, som man ikke gider få lavet nu og her, men så kan du lige nå at få den til rep.

og du har ret i, at hvis man henvender sig på en pæn måde. så er der større chancer, for at de behandler dig pænt.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Soko Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Status: Offline
Point: 284
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2008 kl. 12:41

Hmmmm...

1. Havde engang en fejl på et produkt (PC) købt hos mm-vision i Roskilde, det blev ordnet hurtigt og uden problemer af nogen art.

Jeg synes desuden at mm-vision har attraktive priser på PC-systemer (jeg er på jagt efter en ny gamer-pc ).

2. SHG sender kunderne en "advarsels-mail" når garantien på et produkt er ved at udløbe. Det er da fin service.

3. Købte et Sony tv gennem fælleskøb her på siden. Tv´et blev leveret af Sony Center Lyngby, der var særdeles hjælpsomme og venlige. De tilbød at tage den tomme embalage med retur, hvilket sparede mig for en tur i containeren.

Men mon ikke alle forretninger har kunder, som har haft dårlige oplevelser? Mange gange afhænger det også af kundens måde at henvende sig på.

Mvh. Soko

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24653
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2008 kl. 12:23
jeg købte for ca. to år siden en dvdbrænder til 600,- hos shg. der gik ca 14 dage så virkede den ikke mere. jeg skrev så til dem, og de ombyttede den så med det samme, og det skete så to gange mere, inden for et par måneder. og der var aldrig problemer, de sendte enda den nye inden de fik den gamle. og da det så var sket det at, jeg tror jeg nåede at have fire af den til sidst, så gik de ind og gav mig en som kostede 900,- i stedet for. så det kan godt lykkes at få god service.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2008 kl. 11:48

Det er vel som man ser det. Jeg synes det ville virke beskæmmende, hvis man ligefrem skulle rose en forhandler, for at gøre det han er ansat til og får penge for. Ikke dermed sagt at man ikke kan/skal rose. Men der er jo ikke rigtig noget ekstraordinært i, når tingene bare fungerer, (selvom det måske efterhånden virker sådan).

 

Til top
Christian H Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Juni-2006
Sted: Sydjylland
Status: Offline
Point: 693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2008 kl. 16:15

Hmm lidt skræmmende at der endnu ikke er dukket nogle op.

Kan det mon være at der ikke findes en eneste ærlig forhandler



Redigeret af Christian H - 28-Maj-2008 kl. 11:53
Til top
mrp4241 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2008 kl. 13:40

Efter at have læst om en masse dårlige oplevelser hos diverse forhandlere, efterlyser jeg der skulle være nogen der har gode erfaringer ved reparationer/reklamationer af dyrere lcd tv m.v. hos diverse internetbutikker. Formålet for mig er selvfølgelig  at få en ide om, om der findes forhandlere som behandler kunderne seriøst, uanset om det er dansk eller parralelimporterede varer de sælger.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu